Tätä ei kannata yrittää kotioloissa.

Temppu ja miten se tehdään?
www.youtube.com/watch?v=9Y8Lv6TM-lw

Avainsanat: parkkeeraus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:18

Hui, en taida itse lähteä tuollaista juu yrittämään.

Kysyjän kommentti

Tyhjää täytyy olla enemmän ympärillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 14:59

Juuri noinhan se taskuparkkeeraus autokoulussa opetettiin. Miten niin ei kotioloissa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 15:48

Auto ajaa poliiseja ja kurvaa parkkiin ja poliisi avaa ohi ja auto pelastuu !

Lähteet:
hyvä filmi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 17:31

Nyt on työkaverit kyllä päässeet salaa kuvaamaan minun aamuisen töihintuloni firman pihaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 23:14

palasin juuri Roomasta ja kyllä ne sielläkin näyttivät tuon parkkeeraamisen hallitsevan, jos ei ihan yhtä vaudikkaasti, niin ainakin vielä tiiviimmin (ei paljon peltiä säälitty)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 11:57

Joskus aikoinaan kun Suomenojan gigantilla oli avajaiset, käytti isäni vähän vastaavanlaista tyyliä parkkeeratessaan. Siististi isukki sai käsijarrun avulla pyöreälamppuisen ladansa taivutettua pysäköintipaikalle. Vierestä katsellut avajaisten pysäköintiä auttamassa ollut järjestyksenvalvoja ei näystä pitänyt. Itsekin olin yleensä rauhallisen isäni tempauksesta hämmentynyt. Onneksi peltiä ei ruttuun mennyt, ja näin myöhemmin on asialle ihan mukava naureskella. :)