Pidätkö nahka vaatteista? Käsineistä,takista,hatusta,rukkasista,kengistä,ynnä muusta?

Avainsanat: onko nahka mieli vaate materiaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 14:59

Kengät ja käsineet ovat nahkaiset,mutta en tykkää muista nahkaisista vaatteista.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. kyllä samoin minulla. Nahkatakista en erityisesti pidä enkä kyllä käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 14:54

Kengät ja käsineet saisivat mieluiten olla nahkaisia, muita nahkavaatteita en mielelläni käytä. Paitsi kasmirlammasturkkiani talvella. Se on ihan pakollinen pakkasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 15:19

mikä ettei.Olen huomannut että kunnon nahkainen kävelykenkä on paljon parempi kuin esim tekstiilikenkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:08

no enpä juuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 16:28

En pidä nahkavaatteista. Esim. nahkatakeissa on ällöttävä haju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 17:02

en nht mitenkään erityisesti pidä, mutta käytän kun on tarpeen ja hyviä vaatteita

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 17:17

Muuten käy, mutta ei vaatteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:11

Nahkahanskat autoillessa must, voi karata muuten lapasesta. Kengät useimmiten nahkaa ja on minulla myös nahkahousut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:34

Trampakset coretex ei tuu lätäköt sissää, rukkaset ei lapaset ja ompa komia nahkalippis joskus silmälasien sateensuojana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:50

Kengät ja sormikkat pitää olla nahkaa...mutta on yksi..Rodokselta ostettu..ihana nahka-turkis takki..yläpuolelle polvien..ihanan mallinen...tosi paljon pitänyt..käy housejen ja hamaan kanssa..
Toisetkin ihalleet sitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:44

Ei ikinä nahkaa,turkiksia tai taljoja miule eikä mitää eläimil testattuja tuotteita...eläin raukat =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 23:17

kengät, hansakat ja sormikkaat, siinäpä ne meikäläisen nahkavarusteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:18

Nahkatakeista pidän erityisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:34

Ainoastaan kengät.
Nuorempana oli englannista ostettu ruskea nahkatakki jonka pidin loppuun muutamassa vuodessa, tais olla päällä läpi vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 08:33

En tykkää nahkasta materiaalina. ^^