Mitä haluaisit

Mitä haluaisit joltain toiselta, sellaista jota sinulla ei ole mutta kiihkeästi haluaisit.
Jokin ominaisuus, taito, lahjakkuus tai sitten yksinkertaisesti hyvät olosuhteet. joita kadehdit silmittömästi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 15.09.2009 - 12:54

Haluaisin paremman sosiaalisen taidon ja pirteämmän mielen, mitä ystävilläni on.
Itsellä kun on taipuvuutta masennukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Rasittavia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 12:53

Aikaa ei ole koskaan liikaa.
Haluaisin antaa sitä muille, en ottaa heiltä pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 14:05

terveyttä, mutta näinkin nyt just tulen toimeen....no energiaa voisin joltain ammentaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 14:20

ihan ekaksi haluaisin asuntooni siivoojan. ja sitten tietenkin rahaa,nainen ja ikuinen elämä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 14:58

Silmittömästi en kadehdi mitään enkä ketään. Lottovoitolla voisin järjestellä oman ja perheeni talouden mutkattomammaksi kuin mitä se nyt on. Raha ei keuitenkaan ole tae mistään paremmasta elämästä, mutta kärsiminenkin olisi siedettävämpää, kun ei tarvitsisi koko ajan miettiä, paljonko se maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 16:22

Haluaisin lisää innostusta näiden kotihommien tekoon. Inhoan siivousta niin paljon, että tuppaa jäämään tekemättä välillä kokonaan. Naapurillani sitä siivousintoa on. Voisi antaa minullekin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 18:08

Vaikea kysymys. Haluaisihan sitä vaikka mitä, Omakotitalon,Läppärin,Rahaa,Lomamatkan ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:04

Olen ihan tyytyväinen näinkin. En kadehdi enkä halua mitään joltain toiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:14

Minä haluaisin hyvän lauluäänen..niinkuin toisilla on..Ja tietysti..että ei tulisi lisää sairauksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:48

Kauneutta,ystäviä,rahaa asuntoni sisustamiseen,rakkautta. Niil pääsis jo aika mukavasti alkuu.Voishan tost tehdä vaik kui pitkän listan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:42

Haluaisin osata puhua jokaista maailman kieltä zulusta mandariini kiinaan.