Ostimme kuntopyörän C-marketista Jämsästä viikonloppuna. Arvatkaapa aloinko ajaa sillä?Se on tosi hyvä,kunto nousee ihan silmissä.

Avainsanat: kuntopyörä ja kuntoilu sillä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 21:53

toivotaan että innostus kestää, niitä pysyviä parannuksia kuntoosi tulee kuitenkin pitkän harjoittelun tuloksena

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Täytyy yrittää jaksaa pokea sillä että ei unohdu. Joskus voi käydä niin että nsin kiinostaa muuta myöhemmin ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 10:43

Täytyy olla tosi hyvä jos jo näin pienessä ajassa kunto nousee. Pitäisiköhän minunkin harkita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 10:43

Kaverinikin aikoinaan risti poikansa Kunto nimiseksi.
Voi kirkkain silmin kertoa olevansa kunnon isä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.09.2009 - 12:57

Hyvä juttu, itsellänikin on tosi hyvä kuntopyörä täällä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 14:15

minulla oli tyttäreltä sellainen lainassa, sitä sitten siirreltiin paikast toiseen, mutta ei sillä mitään muuta tehty..onnea sinulle, jaksamisia myöskin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 14:34

Sehän on iloinen uutinen, ei ainakaan ollut turha ostos. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 15:08

Hyvä, että koet kuntopyöräilyn mielekkääksi. Monella se pyörä on käyttämättömänän paikallaan ensi-innostuksen loputtua. Luulisin, että minulle kävisi juuri näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 16:10

Se olisi hyvä olemassa, mutta kun ei ole tilaa sellaiselle hökötykselle. Siksi tuolla metsässä ravaan lenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:12

tottakai aloit, ette olisi muuten ostanut sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:07

Jotain raskaampaa tehdessä nousee aina kunto pintaan. Ilmenee hikipisaroina otsalla ja märkänä paitana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:21

Minullakin kuntopyörä..tulla yläkerrassa..mutta en muista koska olisin polkenut..minulla tulee alkuinnostus..jonnekkin uuteen..mutta lopahtaa hyvin äkkiä...