Katsoitko eilen diilin?

Minusta Harkimo on huono käytöksinen moukka,samaa maata on hänen Helenansa.Gristallin poika on komea ja eduksi ohjelmassa.Naiset olivat tyypillisiä selkään puukottajia.

Avainsanat: ohjelma diili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 07:39

katsoin ja olen kanssas samaa mieltä.......ihmettelin vain, et onkohan tuohon just laitettu tuollainen ärsyttävä tyyppi, jotta saadaan ohjelma yhtä ärsyttäväksi, kuin amerikan mallikin.....mutta silti sitäkin vaan katson ja varmaankin koko sarjan loppuun...vaikka harkimo onkin plääh........:(

Kysyjän kommentti

En enää eilen katsonut diiliä,onse Harkimo niin ärsyttävä persoona.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 07:51

Kyllä minä katsoin ihan uteliaisuuttani , vaikka en pidä muuten tuollaisista ohjelmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 08:22

Katsoin uteliaisuuttani
tuli tunne et miten kaverin käy ensi jaksossa
joka joutui yksin asumaan
pitääkö pyörtää puheen et en seuraa sarjaa
sen näkee ensi viikolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 08:50

Ennakkomainonta oli sen verran tylyä ja teennäistä, että ei kiinnostanut katsoa. En muutenkaan pidä tämän laisista formaateista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 08:55

Katsoin ja katson jatkossakin. Tosihan on, että formaatin mukaan siinä pitää olla ilkeä ja suorasanainen, kuten Harkimo olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:05

Uteliaisuuttani katsoin, vaikka HH:n olen tavannut kerran purjehduksensa jälkeen enkä arvosta tuolla tapaa käyttäytyvää ihmistä. Kielenkäyttönsä on sivistymätöntä. Naispartnerin on pakko olla samaa maata, eihän muutoin voi yhdessä toimia ja elää.
Taas naiset loistivat riitelyllään, joka suurelta osin johtui siitä ryhmänvetäjästä, saattaa pudota ensimmäisenä pois.
Jatkossa en tuollaista roskaa katso, en muitakaan vastaavia.
Turkulainen mies oli ok, ainakin näin alussa mutta kilpailuhan kiristyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:12

En katsonut. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:12

Katsoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:13

En katsonut.Mielenkiinnosta katson ensi kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 09:25

Alun katsoin, mutta kun en voi sietää sitä Harkimoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:29

Jäi väliin, jatkossa ehkä.
Eiköhän Harkimo ole saanut ohjelman tuottajalta aika tarkat ohjeet mitä ohjelmassa saa sanoa ja mitä ei. Rohkeamman tyylin ehkä katsotaan sopivan tuollaiseen ohjelmaan paremmin. Toisaalta se sitten taas on toinen asia minne tuon kaltaiset ohjelmat paremmin kuuluvat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:54

en katsonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 10:19

Joo katsoin jonkun aikaa mutta en ihan loppuun sitä sössöttäjää siinä ohjelmassa. Mua rupes ottamaan päähän koko ukko. Eikä mikään oikein hyvä ohjelma ole mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.09.2009 - 12:59

Katsoin aina silloin tällöin. Mietin vaan että kukas noista nyt oli se Gristallin poika?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:35

Alun katsoin..mutta ei kiinostanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:57

olen ollut niin pitkällä televisiosta että vältyin ihan itsestään katsomasta ja pahasti epäilen ettei jatkossakaan aikaa löydy