Thaimaassa oleskeluaikani tulee olemaan 61 päivää, viisumi kuitenkin vain 60:lle päivälle..

Pitääkö hakea kuukausi lisäaikaa siellä vai voiko vain maksaa sen sakon yhdeltä päivältä..?

Avainsanat: thaimaa viisumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 08:44

1 päivältä ei mene sakkoa...61 päivää ihan OK,,sakko on 10e päivä toisesta päivästä alkaen

Lisätty: 21.09.2009 - 14:50

www.hanslankari.com/default....older=3968

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 04:48

Varo vaan etteivät venytä sitä aikaa vankilassa?

Lähteet:
www.thaimaansuomalainen.com/...icle=12024

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 08:43

Saatat joutua liemeen siellä eli mahdollisesti vankilaan luvattomasta oleskelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 08:54

Munkki on (mm.) sen alueen spesialisti, kun viettää aikaansa paljon sielläpäin.
Minä olen joutunut pari kertaa pysähtymään Thaimaassa, kun on lentokone hajonnut matkalla jonnekin muualle. Ainakin tällaisissa tapauksissa se viisumi on järjestynyt 1 vuorokaudeksi ilman mitään ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 09:24

Mikäs siellä on ollessa, lämpimässä ja palveluja täynnä olevassa maassa. Hyvää matkaa vain Thaimaaseen. Minun pitää vielä odotella jokin tovi ennenkuin pääsen laskeutumaan sen maan kamaralle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 18:53

Hae yksi päivä lisää sitä aikaa.