Mikäs on nyt napsussa tapahtunnu??Kun on mennyt aika hiljaseksi..viimme-päivinä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.09.2009 - 23:22

On tosi hiljaista. Vaikka talvellakin oli hiljaisia kausia, niin ei ihan tällaisia. Ei kai niin moni ole potkuja saanut? Jos tuo ylläpito laittaisi taas jonkin porkkanan että keskustelu vilkastuisi.

Kysyjän kommentti

Kyllä voisi jokin porkkanan laittaa ylläpito..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 22:42

Minusta täällä on kans aika hiljaista nykyään..sitten tuli tuossa mieleen,että missähän nimimerkki Gristalli mahtaa olla? Häntä ei ole näkynyt aikoihin..:/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 22:45

joo minustakin on tuntunu että hiljaisempaa on ollu parina viime päivänä

Lisätty: 14.09.2009 - 22:50

oisko töissä kävijöillä loppunu lomat ja työkiireiden takia näin hiljasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.09.2009 - 00:09

Niin, saman olen huomannut, luulisi että syksy vetäisi ihmisiä enemmän koneen ääreen, noh ehkä töissä immeiset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 04:51

En ole koskaan kuullut kenenkään mölyävän täällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 07:30

Oisko ihmisiin iskenyt syysmasennus,tai sitten on muita harrastuksia tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 07:33

niin on hiljaiseksi on käynyt, mihinkäs ne vanhat vakkaritkin ovat karanneet....vähäviisas...huhuu ym...vakkarit.....takaisiin napsutteleen..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 08:27

Johtunee varmaan hiljainen kausi !
jos muillakin on ollut semmoisia viikkoja kun minulla
ei saa mitään itsestään irti
nyt koitan terästäytyä
ja olla täällä useimmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 08:48

En ihmettele yhtään... vettä tulee niskaan oikein olan takaa... syyt hämärän peitossa.
Ja hiljaisemmaksi muuttuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:09

Loppukesän upeat ilmat suorastaan pakottavat olemaan pihalla.
Nytkin oli aivan käsittämättömän upea auringonnousu täällä mökillä. Järvi on rasvatyyni ja aurinkoja on kaksi, toinen peilikuvana järven pinnalla ja välissä usvaa.
ei tälläisellä ilmalla voi olla koneella muuten kuin kahvia hörpätessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:19

Ei vaan aina ole napsuilutuulella ja kun on muutakin mukavaa tekemistä.Oliskohan tämäkin kausiluontoista?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:55

en tiedä, mutta oon huomannut ihan saman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 10:21

joo hiljaista täällä kyllä on ollut ,sen minäkin olen huomannut. Voi olla ihmisillä muutakin tekemistä kun ilmat ovat olleet hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 15:17

Minulla on ollut kaikenlaista kodin ulkopuolista hommaa, mutta olen kyllä yrittänyt napsuliila siinä välissä. Kysymyksiä en kyllä oaljoa ole ehtinyt miettiä, vastaillut muutamaan kysymykseen niitä näitä. Gristalli on poistettu yhteisöstä, ilmeisesti rikkoi sääntöjä. Samoin on tapahtunut Lettupinolle, joka tässä ahkerasti keyseli kaikenlaista. Mutta ei täällä minusta mitenkään liian hiljaista ole ollut, ehkä seesteinen kausi kuuluu kesän ja kyksyn siirtymävaiheeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 15:25

Käyn aika usein katsomassa kysymyksiä, ne ovat MIELESTÄNI niin typeriä ettei
edes kiinnosta vilkaista saapuneita vastauksia.
Poistun paikalta.
Onnea ja menestystä keskinäisen kehumisen marttakerholle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 23:38

minä tässä olen jo jonkin aikaa lusmuillut Roomassa, siitä syystä jokseenkin harvoin tullut vierailtua näillä sivuilla