olen löytänyt sätkäpuruistani viimeaikoina jotai pieniä tummanruskeita tahnamaisia klönttejä.

ovatkohan nämä jotain huonosti sekoittuneita tupakkaan lisättyjä mausteita.vai mitä ? (bonus puruissa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 09:11

Kyseessä on melko varmasti Tupakkamato (lat. Vermis tobacco).
Kannattaa lopettaa tupakanpoltto justiinsa! Nimittäin lisääntyessään ihmisessä tuo Tupakkamato aiheuttaa myös toisen madon; Laiskamadon (lat. Vermis letharkius) syntymisen tupakoivaan henkilöön.
Ei kannata kuitenkaan oikeasti pelästyä, koska tälle tunnistukselle ja diagnoosille minulla ei ole tieteellisiä todisteita, mutta omakohtaisia kokemuksia kylläkin on, vuosien takaa piipunpoltosta.
;=))

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.09.2009 - 23:21

Vie takaisin kauppaan ja kysy mitä tehdä. Älä nyt ainakaan sätkiä niistä kääri, eihän sitä koskaan tiedä mitä myrkkyä on lisätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 23:47

Huonolaatuisessa sätkätupakassa voi olla sattumia joukossa. Ei niihin kuole, palavat vain huonommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.09.2009 - 00:09

Mie kokeilisin ainakin saada hyvitystä takaisin ja veisin eteenpäin purut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 07:33

Olen itse huomannut saman kysymyksessä on aroma tupakka.Se on jo pitkään ollut huonosti leikattua ja eilen löysin pussista ison kovan möykyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:25

Ellei joku ole sitten sylkäissyt sinne nuuskaansa.
Nuuska lönttiä ei voi lattialle yleensä sylkäistä joten vaikka ravintolan sisällä on joku saattanut nuuhkaista purupussiasi ja samalla heittänyt sinne biittinsä, vanha kikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:40

Ei ole kokemusta sätkäpuruista..Varmaan huonosti silputtu purut..vie kauppaan takaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 18:52

Hyi, osta kunnon tupakkaa tai lopeta käryttäminen kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:27

palauttaisin oitis moisen moskan, tuskinpa valmistaja rupeaa riitelemään