Muistatteko alkaa Suomen diili tänään , eräs äiti on ylpeä pojastaan joka on siihen ohjelmaan päässyt, vanhat muistavat ehkä ?

Lisätty: 14.09.2009 - 13:14

Erinomaisen hyvää tietoa , ei ole edes ohjelmaa katsonut jota ei ole vielä ole tullut ja arvostelee jo . minä se vasta tyhmä olen.

Lisätty: 14.09.2009 - 15:09

Kiitos teille hyville napsu ystäville jotka olette jopa mainokset "Diili ohjelmasta " katsoneet . älkää vaan lopputulosta kertokaa.Minäkin katson ja kuuntelen toisella puolella päätä , se toinen puoli on aina muutenkin himmee.

Lisätty: 14.09.2009 - 15:49

Voin sanoa näin Turkulaisena sinulle Ahmat, voit jättää vastaamatta minun kysymyksiini, ei se minun vikani ole että aina iltavuoroon joudut töitä tekemään, vaihda työtä , niin elämän laatusikin paranee.

Avainsanat: poikani on päässyt narsistiseen tv ohjelmaan : diili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.09.2009 - 14:53

Gristalli joka poistettiin taisi aikoinaan mainita että poikansa on siellä. Mutta mitenkä hänet voi tunnistaa kun ei ole tietoa sukunimestä. Yksi tumma turkulainen siellä ainakin on, joten voisiko olla hän. En ole koskaan katsonut, mutta pitäisiköhän ihan uteliaisuudesta pitää ainakin kanava auki siihen aikaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 12:54

se yksi nainen kerto, että sen poika on siellä.. mut en ole nähnyt häntä täällä pitkään aikaan .. mut en kyllä aio kattoa sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 13:09

Ei kiinnosta niin vähän vähää... vetäjät inhottavia tyyppejä... sorry vaan.

Lisätty: 14.09.2009 - 14:54

Henkilö jota ohjelmaa vetää on äärimmäisen tympeä tyyppi.
Mukana oleva turkulainen on tumma, sukunimi alkaa R-kirjaimella, jostain mainoksesta näin, taisi olla IS:n ohjelmaliitteessä.
Turkulaisista en oikein innostu kun en tunne.

Lähteet:
turhuuksein turhuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 13:28

Oksettava "selipaattimies" vetää, saa pysyä katsomatta.
Mainoksia on tullut ohjelmasta MTV:ltä jo viikkoja ellei kuukausia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 13:51

katson kyllä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 13:53

en katso minkään maan diilejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 14:26

Muistan kyllä kun oli asiasta puhetta. En siltikään taida katsoa. Vähän turhan hömppää miulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.09.2009 - 15:12

Taidanpa katsoa Diilin, olkoonkin vetäjänä HH. Trumpin Diili on ainakin mielenkiintoista katseltavaa, niin mikseipä olisi tämä suomalainenkin versio, jos on saman kaavan mukaan tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 19:01

Aion katsoa tämän eka diilin uteliaisuuttani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 20:08

Totta mooses katson diilin ylpeänä turkulaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 20:45

Katselin alkua..mutta ei olikein kiinotannu...niin tulin napsussa käymään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:23

Muistin kyllä kun mainosti tätä, mutta suoraan sanoen en uskonut hänen jutuista puoliakaan. Ehkä tämä kuitenkin piti tällä kertaa paikkansa - ei varmaan poistettu täältä ilman mitään syytä ja suurin taisi olla juuri omituiset ja harhaanjohtavat vastaukset ja tarinat. Tulin kotiin noin 35 min sitten ja televisio on koko illan kiinni. Ehkä seuraavalla kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:44

Katselin kyllä äsken diilin. En pidä ollenkaan suomalaisesta versiosta syystä ...........että.......
Thrumpin on kyllä hyvä diili !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 00:35

Kyllä katsoin ja katson muutkin osat. Ohjelma kelpaisi myyntimiesten opetusvideoksi milloin vain. Ohjelmassa kerrotaan vaan pelkkiä totuuksia myyntimiesten elämästä, mistä jotkut eivät pidä. Kuitenkin Harkimo tekee taas tiukkaa taloudellista tulosta ja rahaa, mikä on liiketoiminnan peruselementti yrityksen perustamiselle. Hjalliksen perustelut ovat myös liikketalouteen ja nykyajan kaupankäyntiin hyvin soveltuvia. Siis erinomainen ohjelma mtv3:lta aikoihin.

Hjallis oli palaamassa Helsinkiin limusiinissaan. Sattuipa niin, että kuski kuitenkin täräytti pimeällä maantiellä suoraan tielle eksynyttä sikaa päin. Porsasparka tietysti muusaantui paloiksi. Kuski hätääntyi ja kysyi Harrylta mikä neuvoksi ja tämä ajatteli, että on ehkä parasta mennä tilalle kertomaan totuus. Kuski hoiti homman ja palasi hetken kuluttua tyytyväisen näköisenä takaisin.
"No, suututtiinko siellä ?" kysyi Hjallis.
"Ei ollenkaan", vastasi kuski, "Itseasiassa he korkkasivat shamppanjan ja alkoivat juhlia"
"Miten se on mahdollista ?", ihmetteli Harry. "Mitä sitten kerroit heille?" Hjallis lisäsi.
"Juuri mitä pyysit", vastasi kuski, "Sanoin, että: 'Olen Harry Harkimon autonkuljettaja ja tapoin sen sian'".