Mitä minun pitää tehdä siskon sp-asetukissa?

Että saisin sen vastaanottamaan liitetiedostoja. Yritin kaikkeni (?) mutta en ole vielä onnistunut.

Lisätty: 14.09.2009 - 22:01

Kiitos kaikille jo vastanneille. Otin munkin vastauksesta vihjeen ja ongelma ratkesi tänään kun keksin että lähetetään ne ei avautuneet gmailiin. Ja siellähän ne sitten avautuivat. Sekä myös kaikki powerpointin esitykset mitä hän ei saanut toisessa sp:ssa auki.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 12:29

helpoin tapa on avaa siskollesi uusi sähköposti gmailissa,ohjeet suomenkielistet,tällä hetkellä paras s-posti palvelin

Lisätty: 14.09.2009 - 12:31

tietokone asetuksia ei tarvita gmailissa

Kysyjän kommentti

Kiitos. Neuvoillasi päästiin erittäin hyvään lopputulokseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 12:46

Kyllä ne yleensä tulee jos sähköposti tulee, aukea eivät kaikki jos ei ole kytkettyä ohjelmaa.
Mikähän "perähikiän" serveri ts palvelin lie kyseessä ja ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 13:58

onko siellä koneella ne ohjelmat, jos ei ole niin lataa ne sinne....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 19:13

Ei sinne mitään ohjelmia tarvitse asentaa, kyllä liitteet aukea jos kerta postikin tulee, vai tarkoittaako kysyjä että tietyn tiedostomuodon liite ei aukea? luulen niin, älä koske s-posti asetuksiin vaan ota selvää mikä tiedostomuoto on kyseessä ( koneesi pitäisi ilmoitta "haluatko etsiä oikean ohjelman netistä) tee niin ja saat selville mikä muoto on kyseessä, ja kyseinen ohjema löytyy netistä (ilmaisia) jep jep.