Millainen yleensä on aamupalasi?

Itselläni kahvia ja leipää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 10:46

kaurapuuro, kahvi ja täysjyväleipä , keittokinkkusiivulla juusto siivulla....puurossa käytän marjakeittoa.......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 10:53

Paistan perunoita, sipulia, pekonia ja munia. Juomaksi maitoa, tuoremehua ja kahvia ruisleivän, meetvurstin, tomaattien, juuston ja viinerin kera. Kasvava nuori mies tarvitsee kunnon aamupalan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 10:56

Aamulla 3 saavia kahvia , klo 11.00 eilisen ruuan rippeet tai jyväsämpylää 2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 10:59

Kaksi isoa kuppia kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:08

Ylleensä puuro aamulla. Viikonloppuisin kahvia aamuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:25

Kaurapuuro ja lasi vettä. Viikonloppuisin usein myös kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:32

Vettä 2dl, se oli Ylpön resepti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2009 - 12:12

Vihreätä teetä kupillinen. Voileipä ja kahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 12:56

aika usein puuroa ja sen kanssa joko raejuustoa tai proteiinijauhetta ja vähän hilloa tai marjoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 12:56

Viime aikoina se on ollut kahvia ja karjanpiirakka. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 13:13

Kupillinen kahvia, pieni voileipä ja mehua. Myös lasillinen vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 13:20

Täysin säännöllisesti yksi banaani ja Activia-jogurtti. Sen päälle pari kuppia kahvia ja virtaa riittää iltapäivään asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 13:50

kotona ollessa puuro,keitetty kananmuna,2 leipäpalaa ,hedelmiä ja lopuksi kahvi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.09.2009 - 15:06

Kokojyväsämpylää, leikkelesiivu (kanaa tai kinkku), tuoretta kurkkua, kaksi isoa mukia kahvia mustana. Palan painikkeeksi lasi vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 17:19

Aamupalaa meitil arkisin; ne kahvikupposet, tuoremehu, ruisleipä ja jokunen leikkele leivän päälle, viikonloppuisin vois käyttää tätä aamiaistermiä meitil (tosin ei joka viikonloppu); paistettuu pekonii, munii keitetty/paistettu, paistettui nakkei, uunituoretta sämpylää, kurkkuu, tomaattii, juustoo, tms.

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/20597

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 18:09

se vaihteltee tänään söin metsämarja jugurttia ja pienen palan eilistä pitsaa ja yleensä niinkuin tänäänkin se oli aamupala ja lounas yhdessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 18:57

Varsin vaihtelevaa. Tänään kuitukaurapuuroa ja omatekoista mustaviinimarjakeittoa, kuppi kahvia , kokojyväleipä, jonka päällä mätitahnaa, kalanmaksaöljyä kaksi ruokalusikallista, ja eikun menoks !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 19:16

kaurapuuroa lasi maitoa ja kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:13

Kahvi,voileipä ja pipari sitten vielä..että jää makea maku suuhun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:16

vahva kahvi ja itse kääritty sätkä.Siitä se lähtee päivän energia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:17

Tyhjää täynnä.
Kotona ollessani en syö koskaan mitään ennen puolta päivää. En tiedä miksi näin on mutta aina on ollut niin. Reissussa vedän kyllä hyvän seisovanpöydän aamiaisen suurella ruokahalulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:50

Teen kanssa leipää, joko ruis tai jotain valkoista leipää muutaman siivun. Leipäsiivujen päälle juustoa ja kinkkua tai metwurstia ja kurkkua. Sitten A-jogurttia, johon ruukaan laittaa mansikka-jogurttimysliä. Vaihtoehtoisesti syön omatekemää puolukkapuuroa kerman kera. Sitten kaiken kukkuraksi juon ison kupposellisen mustaa sokeritonta kahvia.

Kauheata miten paljolta näyttää tämän muijan syönti heti aamulla. Ei onneksi vedä vertoja Onttopohjan aamupalalle :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:54

Kahvia,kahvia ja kahvia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:46

"Paistan perunoita, sipulia, pekonia ja munia. Juomaksi maitoa, tuoremehua ja kahvia ruisleivän, meetvurstin, tomaattien, juuston ja viinerin kera."

OHHOH, mmm. Herkullinen aamupala. Itse en syö mitään, vasta koulussa pistän jotain suuhuni.