Aamullako mietit mitä tänään syötäisiin vai teetkö sunnuntaina viikkolistan valmiiksi?

Itse suunnittelen päivä kerrallaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 10:59

Yleensä aamulla/päivällä mietin mitä syödään, tai sitten kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 10:47

Minä katson vähän tarjouksia ja mitä huvittaa tehdä, kaali on halpaa nyt ja minä söisin sitä erimuodoissa monta päivää sesongin mukaan , mieheni ei syö kaalia lainkaan , eli pitää eri ruuat tehdä , joskus tekisi mieli keittää hänelle vaikka kiviä, en kuitenkaan sitä tee , enkä ääneen lausu, utta jos kysyn mitä haluaisit syödä , vastaus on : Jotain vaan, ei Prismassa sitä myydä, ja valmisruokia ei mies hyväksy.Eli vaikeaa on ruokalistan suunnittelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 10:50

kaupasta tuon mitä milloinkin, tarjouksia on, mutta jos tulee päivällisvieraita, niin silloin suunnittelen hyvinkin tarkkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:48

Suunnittelen yleensä ateriat kaksi tai kolme päivää etukäteen. Esimerkiksi eilen, ottaessani pakastimesta lihaa sulamaan, tiesin jo että tänään ja huomenna syödään karjalanpaistia ja ylihuomenna eli keskiviikkona - meidän tämänviikkoisena kauppapäivänämme - lohta. Torstain ateria vielä mietinnässä, ehkä pyöräytän pizzan. Syömme vain yhden yhteisen aterian päivässä, aamu- ja iltapalansa jokainen hoitaa itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2009 - 12:11

Aloitan viikkoni viikonlopun tähteillä joista sitten inspiroin ruuan. Kun tähteet on käytetty, teen sitä mitä mieleen juolahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.09.2009 - 15:03

Katson mitä kaapissa on ja teen sen mukaan. Ei mitään etukäteissuunnitelmaa siihen hommaan tarvitse tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 18:18

Viikolla ei tule suunniteltua. Viikonlopuksi kyllä. Viikonlopun eväät käyn ostamassa joko torstaina tai perjantaina. Jotain jos unohtuu, niin sitten improvisoidaan loput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 19:03

En suunnittele enää mitään, en ruokia, en viikko- enkä kuukausiohjelmia. KAlenterini on tyhjää täynnä. Meillä syödään sitä mitä kaupasta kotiin kannetaan tai pakastimessa sattuu olemaan. Jos tulee tuoretta kalaa , syödäään sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:14

En toimi oikestaan kummankaan vaihtoehdon mukaan.
Kaupassa päätän mitä milloinkin syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:15

Kyllä on useamman päivän päivän ruuat usein suuniteltuna...Joskus vasta aamusta päätän mitä teen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 07:38

Tiedän edellisenä päivänä mitä huomenna syödään,katson myös tarjoukset.