Syötkö myös leipää aterialla?

Minä syön leipää välipaloina ja keittoja kaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 12:46

Yleensä ruisleipä maistuu ruoan kera.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 10:38

Keiton kanssa kyllä. Muuten yritän olla syömättä liikaa leipää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 10:39

samoin minä, keitto kyl tarvii leivän ja ruisleipä tai revitty näkkäri on njam....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 10:40

En syö , olen joskus matkoillani kysynyt miksi niin paljon on leipää tarjolla ? vastaus on , ei ruokaa aina ole ollut riittävästi nälän tyydyttämiseksi , jolloin leipä on täydentänyt vatsan täyttymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 10:42

Ei leipää muuta kuin viipale keiton kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 11:00

Harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:00

Jos syön ravintolassa, en ota koskaan leipää ruuan kanssa. Leipää saa aina kotonakin ihan tarpeeksi. Turha sillä on mahaansa esim. seisovassa pöydässä täyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:10

Kyllä syön leipää joka ruuan kanssa yleensä. Mutta en pizzan kanssa syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2009 - 12:10

Vain ja ainoastaan keittojen kanssa. Välipala on aina leipää tai salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 12:57

keiton kanssa ja aamu/väli/iltapalaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 12:57

Vain keiton kanssa oikeastaan. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.09.2009 - 15:01

Keittojen kanssa ja välipaloina. Pyrin syömään vain kokojyväleipää. On terveellisempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 19:03

Aamupalana ruisleipää samoin iltapalana (1kpl), joko pieni pyöreä näkkäri tai Vaasan ruispala. Tylsältä kuulostaa kysyjästä varmaan, mut myös mie syön keittojen kanssa leipää ja yleensä rukiista sellasta. Mut sitten näit vaaleit leipii nautin esim. tomaattisessa lammaspadassa, jossa myös valkosii papuja tomaattikastikkeessa ja paljon valkosipulia, niin mielestäni siihen kuuluu ehdottomasti joku vaalea leipä... samoin ravintolassa (silloin harvoin kun sinne pääsee syömään) joidenkin cannellonien tai lasagnen kanssa/kera saatan ottaa vaalea leipää ja sillä 'kaapia' kupposen reunat ainaskin vimpan päälle... jos teen juutofondya, niin sitä sitten dippailen vaaleitten leipäpalojen kans..vitsi mut tuli gurmeenälkä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:06

nomenomaan just aamulla syön yhden viipäleen, sit en muuta syö koko päivänä.. siis leipää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 21:11

Yleensä aika vähän mutta nyt olen ostanut pari kertaa Oululaisen jälkiuunileivän jonkinlaisen juhlapaistoksen joka on hieman tavallista suurempi ja hyvin paahtunutta reunaa hieman enemmän kuin normi koon leivässä. Joten viimeisen viikon aikana olen syönyt.