Kummassa on parempi ranta Karon vai Kata?

Avainsanat: phuket thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.09.2009 - 10:30

Karonin pitkä, leveä, loivasti syvenevä rantaa kuuluu Phuketin parhaisiin. Katassa auringosta nautitaan suojaisassa, vaaleahiekkaisessa rantapoukamassa.

Lähteet:
Aurinkomatkat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 10:28

Sijaitsevat muutaman kilometrin säteellä toisistaan. Itse uimarannoissa on pieni ero: karon pitkulainen, kata puolikuun muotoinen ja ehkä hivenen loivemmin syvenevä. Käytännössä ei mitään väliä, kumman rannan lähettyvillä hotelli on, koska näiden välin kulkeminen on helppoa ja nopeaa eivätkä olennaisesti siis eroa toisistaan esim. palveluiltaan tai maisemaltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:27

samanlaisia,ei eroa paljon toisistaan,uidessa pitää varoa meduusoja,polttavat ikävästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:42

Kadulta katsoen yhtä kuumalta hiekka näytti molemmissa!
Keitaita on kummangin rannalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 18:29

Molemmat yhtä hyviä matkatoimiston kuvausten perusteella.