Master of wine.

Suomessa on nyt toinen Master of wine-tutkinnon suorittanut henkilö, oli aamutv:ssä tänään. Essi Avellan sai miespuolisen kollegan

Lisätty: 14.09.2009 - 09:21

Master of Wine-tutkinto on erittäin arvostettu ja vaikea suoritettava, muistaakseni neljä kertaa saa uusia ytiryksensä ja sitten ei uutta yritystä enää.

Lisätty: 14.09.2009 - 12:18

Niille jotka eivät asiasta mitään tiedä eikä asia edes kiinnosta, infoksi:
Tietolähde on mainittu aloituksessa eli TV. (aamutv).
Maanantai taitaa olla joillekin varsinainen "känkkäränkkäpäivä", huomaan.
ne jotka eivät mitään tiedä ovat joskus niitä suurimpia "asiantuntijoita, lähinnä huvittaa.
Master of Wine on yleismaailmallisesti tunnettu asia, mutta ei kuulu todellakaan martta-asioihin!
Arvossa menee edelle "lontoonpuutarhojen" titteleiden.
Tieto ei ole oma tieto, uusi toki eikä missään lehdessä ollut vielä. Tuomas oli aamutv:ssä jossa asia eka kerran ilmeisesti julkaistiin. Tiedossa on ollut että suorittaa ko. tutkintoa. Tietolähdeasioista ja niihin liittyvistä laeista olen ehdottomasti paremmin tietoinen kuin "joku kotimainen puutarhuri" (kuuluu jokapäiväiseen työhöni ...) mutta se siitä.

Lisätty: 15.09.2009 - 08:39

Häirikköviesteihin ei koskaan pitäisi vastata, tiedän sen hyvin mutta Master of Wine-tutkintoa ei maarit ikinä pääse suorittamaan... se nyt on selvää. En myöskään minä enkä pyrikään koska se ammattilaisille tarkoitettu juttu. Mutta erittäin hyvä että Suomessakin on nyt 2 jotka ovat tutkinnon läpäisseet, monessa maassa niitä on vain 1 eikä sitäkään.
Kannattaisi katsoa hieman peiliin ja miettiä eikä vouhkata asioista joista ei mitään ymmärrä. Tämä on lääke tähän asiaan... ja infoksi myös "säestäjille".
Kannettu vesi ei kaivossa pysy!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 09:01

hienoa.....onnea oikein paljon....onhan tuo loistava saavutus ja allallaan ,erittäin arvostettu.....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 09:19

Enpä nähnyt, kun oli "Huomenta Suomi" kanavalla vastaanottimeni!
Kaikenlaisia hömppäjuttuja se maailma päällään kantaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.09.2009 - 09:51

En osaa minäkään arvostaa moista titteliä. Syynä lienee se, etten itse juo viiniä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 11:02

Joo, enpä minkäkääm kauhiasti tuollaista arvosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 11:50

Hieno on varmaan titteli , onko samanarvoinen jos Lontoon puutarhojen keltaisen kirjan joukkoon pääsee, ruumiillisesti rankempaa työtä. Kannattaako sitä tälle sivustolle omia tietoja laittaa jos ei ole näyttää mistä kysymyksen ajankohtaisuuden on havainnut, tarkoittaa tämän tyyppisissä kysymyksissä tietolähdettä.

Lisätty: 14.09.2009 - 16:32

ON SE VAIKEAMPI PÄÄSTÄ LONTOON KELTAISEEN KIRJAAN MITÄ TUOHON TITTELIIN NIIN SINUN AHMAT JA MYÖSKIN MINUN. MINÄ OLIN TÄLLÄ VIIKOLLA NS. VIINIKURSSILLA JOSSA TYHMIÄ OPETETTAAN VIINIÄ JUOMAAN MUUTENKUIN PULLONSUUSTA JA MAKKARA TOISESSA KÄDESSÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 18:46

Taidan ottaa lasillisen viiniä minäkin, merkillä ei niin väliä.