Mikä nyt minun koneelleni mahtoi tulla, vastaukseni kihtiin ,teksti jatkuu mainosten alle, auttakaa.

Lisätty: 13.09.2009 - 15:13

Pikkuihmiset aamulla pelasivat tällä koneella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 18:24

Ei ole maaritin vastaus mainosten alla, ainakaan minun koneellani. Vai onko korjaantunut sittemmin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 16:46

Jos sinulla ei ole ajantasalla olevaa virustentorjuntaa ja palomuuria käytössäsi, niin virukset voivat jumiuttaa konetta mainitsemallasi tavalla. Käynnistä koneesi ja modeemisi kokonaan uudestaan siten, että otat virtapistokkeen irti seinästä. Sitä ennen voit yrittää sammuttaa koneesi komennolla:
Ctrl + Alt + Delete, painamalla näppäimmiä yhtäaikaa ja avautuvasta task-listasta sammuuttaa koneesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 16:59

hassua toi sinun vastaus on kyllä tuol mainoken alla osittain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 23:28

Minulla ei nyt mitään ongelmia, mutta herää epäilys, että kulkeeko täällä Napsussa virus ? Ylläpito voisi yrittää jotenkin ottaa selvää asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 08:52

Miksi menette muuttelemaan tekstin kokoa, silloin ikkunat näkyy epämuodostuneina.
Zoomaamalla pysyy homma kurissa!
(Täytyi kokeilla mitä tämä vahvempi sukupuoli hölisee?)

Lisätty: 14.09.2009 - 09:00

Jokainen voi itse jos on virusohjelma koneessa tarkistaa onko sivulla viruksia, ilman että koko konettaan tarkistaa.