Missä Webaston sulakkeet Peugeot 407 Diesel? Tarkoitus asentaa remote ja sen ohjelmoimiseksi sulake irroitettava, vaan ei löydy!

Lisätty: 13.09.2009 - 19:18

Kiitoksia molemmille vastaajille! -Varaosakatallogi ei vastannut kysymykseenmitenkään, mutta muuten hyvä tietää.

Sulakekoteloita en ole löytänyt kun kaksi, kojelaudan alta ja moottoritilasta akun vierestä. Webastossa pitöisi olla jälkiasennettuna 2 sulaketta, 30A ja 2A, vaikkakin tämä on maahantuojan asentama eikä varsinaisesti jälkiasennettu, mutta tuskin silti auton omia sulakepaikkoja on hyödynnetty. -Ehkäpä otan akun irti ja kokeilen siten?

Avainsanat: sulake lämmitin webasto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 16:14

Onko tuossakin mallissa, kuten 807:ssa, 3 sulakeboksia: moottoritilassa, hanskalokeron luona ja kolmas akun vieressä (apumiehen lattiamaton alla olevan luukun alla). Luukun pitäisi avautua ihan nostamalla.
Webastossa on yleensä 30 A:n sulake. Se voi auton mallista riippuen olla joko moottoritilassa tai tuossa lattian alla. Jos weba on jälkiasennuksena tehty, se on luultavasti se sulake, joka on laitettu yhteen ylimääräisistä varakoloista eikä siis näy esim. tarrassa tai manuaalissa, jossa sulakkeet on lueteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 15:20

Tällä ehkä löytyy
www.peugeot.fi/files/peugeot...407_09.pdf