Oletko unohtanut jotain harmillista viime aikoina ?

Lisätty: 13.09.2009 - 14:19

Juuri äsken unohdin vuodevaatteet tuulettumaan sateeseen. Tällaista minulle sattuu jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 22:34

Jep.
Eräs rengas johon pitäisi etsiä juuri sopivan kokoinen avain kaupasta on edelleen tuossa laatikossa. Muistan sen aina kun olen kaupungilla, mutta en koskaan kotona. Nyt jos toimisin järkevästi niin kävisin laittamassa sen reppuun (on halkaisijaltaan n.5cm joten ei vie paljoa tilaa) niin olisi varmasti huomenna mukana. Ja kyllä, nyt toimin järkevästi ja laitan sen reppuun...

Kysyjän kommentti

Noihan se onkin paras tehdä asiat sillä hetkellä, kun ne sattuu muistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 10:35

En muista. Vasta kun yrität unohtaa jotain, huomaat miten hyvä muisti sinulla on. Vanhuus ei tule yksin. Ensin unohtuvat nimet, sitten kasvot, sitten unohdat vetää vetoketjun ylös ja sitten alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:35

Perjantai-iltana unohdin olohuoneen ikkunan auki koko yöksi. Tuli kylmä hallayö; ensin herännyt mies oli jäätyä aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 16:27

Minulle käy yleensä niin, että jos jotain unohdan niin unohdan ja silloinhan olen unohtanut mitä olen unohtanut. Eikä se enää harmita ainakaan minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 19:13

tultiin ellivuorelta sukujuhlista ja poikettiin kahvilaan,jonne sitten unohdin käsilaukkuni, jossa oli koko minun maallinen ja tärkein omaisuus.. känny, avaimet , kukkaro ym... kotopihassa huomasin vasta , no isäntä lähti .40 km... ajamaan ja minä yritin pojan kännyllä soittaa sinne , onneksi kahvilan tyttö oli huomannut tapahtuneen ja otti laukkuni talteen...siihenhä se selkänojalle jäi taas kerran, olen sen muutamia kertoja enenkin unhoittanut ....joku kerta laukkuni ei minua enään oottelekkaan.... kun joku rosmo sen on siitä sitten napannut.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:29

En ole, ihme kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 13:15

Ei mitään tärkeätä ole unohtunut.