Onko paikkakunllasi jokin isompi tapahtuma.

Täällä Lappeenrannassa on muikku ja pottu tapahtuma ja nyt on ilma suosinut heitä tuolla satamatorilla,aiomme itsekin mennä sinne käymään.

Avainsanat: muikku pottu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 09:31

Tänä viikonloppuna hyvän olon messut, viikon päästä Maan ja Ween viljaa -tapahtuma satamassa. Näin Jyväskylässä.

Kysyjän kommentti

Meillä oli se muikku ja pottu tapahtuma,mutta en sinne kerennyt,kun oli metsään meno mielessä.Terveisin Kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 09:43

Raaseporista Carelian Faces [ Peruttu ]
Legendaarinen kulttuurimatka Karjalan Petroskoihin. Runsaasti konsertteja ja klubeja upeassa kulttuurihistoriallisessa ympäristössä.
Ikäraja: 18

Lisätty: 13.09.2009 - 10:51

Ennen oli Mikkelin krapula ja tuikku syksyisin. Kaikki hyvät perinteet on olutta.

Lähteet:
www.evenemax.fi/FI/Tapahtuma...EvId=66350

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 09:51

Eipä ole, ainoastaan sirkus Finlandia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:17

Täällä on joka heinäkuu markkinat. Ne ovat tälle pienelle paikkakunnalle iso tapahtuma. Minäkin olin pöytäni kanssa siellä viime kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:29

Eilen oli Finlandia Maraton ja tänäänkin jokin "askel" tapahtuma.... taidankin tästä lähteä lenkille kun ilmakin on aivan upea!!

Lisätty: 13.09.2009 - 10:29

Ainiin tosiaan ja Hyvän olon messutkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:37

Kalajoen juhannushan on ihan tunnettu, ja elokuussa oli Kajari-festivaali, siinäpä ne suurimmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 11:51

Habitare 09-messut Helsingin messukeskussa tänään viimestä päivää.Me päästiin tutustumaan näille huonekalu-, sisustus- ja desingmessuille perjantaina työn puolesta.Todella mahtavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 16:29

Pienellä paikkakunnalla pienet tapahtumat. Tänään ei ollut mitään järisyttävää. Ainoastaan kirkonmeiningit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 17:11

ai ihan yleisesti? crusell viikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 18:23

Katsoin äsken meidän kylän web-kameraa, näkyi yksi pyöräilijä ja toinen oli kävelijä, et aika hiljaista on, eilen sitä vastoin oli kylän keskusta täynnä kun Meiju Suvas vieraili paikallisessa ravintolassa. Jos kiinnostaa niin: www.huvilouhos.fi

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 22:48

Torstaina ja perjantaina oli kaksi päiväiset syysmarkkinat. En keksi kyllä lauantaille enkä sunnuntaille mitään suurempaa juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:29

No lauantaina oli taiteiden yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 01:30

no tossa viereisessä kylässä eli turussa tais olla seksimessut viikonloppuna. en kuitenkaan käynyt siellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 09:28

Harvase päivä, seuraavat jonot tulee varmaan Ateneumissa avattavaan Pablo Picasson näyttelyyn (odotetaan tulevan 250 000 kävijää)