Martta aiheinen kysymys.Mitä teillä tänään syödään?

Minä teen sieni jauheliha pihvejä ja sieni sallaatia,eilen pomimistani sienistä.Teen myös kaalilaatikkoa,kaali oli eilen halpaa ja tässävaiheessa kypsyy vielä hyvin.

Avainsanat: sienet kaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 09:53

Kaalilaatikkoa puolukkahillon kera. Sain tänään lisää kaalikeiton nauttimisohjeitakin. Kiitos lähettäjälle.

Kysyjän kommentti

meilläkin oli kaalilaatikkoa ja sieni pihviä paistoin myös.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 08:46

Riippuu siitä, mitä äitini ruuaksi laittaa. Ollaan menossa hänen luokseen tänään kyläilemään ja ilman ruokaahan hän ei ketään pois päästä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 08:51

Eilen tein tuot lammas-kaalikeittoo, joka sen kun paranee seuraavina päivinä eli varmaan tänään sitten parahultasta... juups kaali makso tääl meitin suunnalla 19 senttii kilo ja luuton patalammas (oisin kyl tykänny et ois luita ollut makuu antamas) n. 11 euroo kilo, et halvaks tuli ja tätä syö sit koko 'komppania'. Ja maukkaat tuntuu olevan kissaäitinkin murkinat ja viel omapoimimist sienist...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 09:48

Lastenlasten pyynnöstä tänään tacoja pitää tehdä, minä en niistä välitä, itse syön perunaa ja Lindströmin pihvejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:16

Jotain ruutanan näköistä kalaa. Ehkä savustetaan tai sitten valmistetaan uunissa. Tuosta järvestä eilen pyydystetty. Eilen tein kuhakeittoa ja sen veimme pojalle, kun kävimme siellä. Vähän maistui mudalle tuo iso kuha, Ehkä seuraavat ovat paremmean makuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:18

Tänään syödään meillä broilerin pihviä+muut sörsselit siihen.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:32

Meillä syödään ihan kunnon pyttipannua...Maistuu aina joskus tosi hyvältä..kun on vielä paisettua kananmunaa..joka kruunaa ruuan...Ja jälkiruuaksi uuniomenia vanilja kastikkeen kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:59

Tänään syödään ruokaa, ei tarvitse syödä pieniä kiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 11:55

Täällä syödään naudanlihakastiketta ja perunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 14:07

Sianlihakastiketta, perunoita, keitettyjä porkkanoita, viinirypäleitä, tomaatteja, kurkkua,leipää,punaviinilasillinen.Jälkiruokana on cappucinomousse!Että sellanen tapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 16:37

Keittelin aamulla punajuuria, kun ylläri-lounastajat saapuivat. Ruokana tuhti jauhelihasoosi, keitetyt punajuuret ja perunat sekä vihreäsalaatti. Eilen illalla laiskana tarjosin kynttiläillallisen fonduen tapaan, paitsi, että porsaanfileen ohuet siivut keitin hellalla kattilassa erittäin maustetussa lihaliemessä. Lisukkeena reilusti salaattia, patonkia ja stydiä valkosipulikastiketta. Tosin se kastike oli sydänystävällisillä tuotteilla tehty. Vain kevyttä ranskankermaa ja kermaviiliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 22:19

Kaali maksoi eilen vain 0.19e/kg joten eilen oli borssikeittoa ja tänään kaalilaatikkoa. Varmaan koko ens viikko on jotain kaalimuonaa päivittäin. Tosin säilyyhän ne, kaksi kaalia ostin ja kokonaisen lisäksi palanen vielä toisesta jäljellä, joten voi pitää myös kaalittoman päivän viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:30

Tänään tilailin pizzeriasta pizzaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 08:42

Eilen meillä oli kreikkalaisia lihapyöryköitä ja juures-kasvisruukkua, lisänä vihreätä salaattia. Jälkiruokana puolukkakiisseliä. Täst äpäivästä ei tietoa vielä, ruokaillaan työpaikalla.