Mitä teet silloin, kun sinulla on sanan varsinaisessa merkityksessä TYLSÄÄ?

Joillakin on melkein aina, toiset toivoo sitä, ettei tarvitsisi tehdä mitään. Mutta mitäs silloin kun ei ole mitään tekemistä. Mitä silloin teet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 08:15

Multa ei tekeminen lopu kesken.Suon toki itselleni aikaa olla tekemättä mitään.Sehän on mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 23:24

Jos ei todellakaan ole mitään tekemistä, menen ottamaan ottoset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 23:31

Silloin heittäydyn totaalisen tylsistymisen tilaan. Olen vain ja möllötän sekä mökötän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 01:20

en tee yhtään mitään, no okei löhöilen sängyssä ehkäpä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 01:56

Ei minulla ole koskaan niin tylsää, ettenkö jotain keksisi. Otan kirjan ja luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 04:11

Tulen napsusta lukemaan näitä kodinhoidollisia kysymyksiä hjuumormielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 08:25

Sadepäivinä on joskus tylsyys lähellä, mutta silloin yleensä pieni apuri keksii aina jotain sellaista tekemistä mistä voi riemuita täysi rinnoin. Tekeminen ei tässä taloudessa tekemällä lopu vaan jatkuvasti on jotain puuhaa, pyykkikorikin on aina täynnä koneeseen menevää materiaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 08:38

Jos minulla on tylsää ,niin kiukuttelen itselleni ja yritän ajatella jotain positiivista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 09:13

Heittäydyn selälleni sänkyyn,asettelen tyynyjä runsaasti ja mukavasti, sytytän lukulampun, alan lukea kirjaa, saatanpa torkahtaakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:15

Silloin voi aina ottaa kirjan käteen ja heittäytyä sohvalle, ei ole enää tylsää :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:22

Lähden jonnekin. Joko naapuriin tai kylille. Kesällä saatan istua pihalla. Egyptissä lähden kävelylle ihan umpimähkään jonnekin, sellaisille alueille , joissa en ennen ole kävellyt. Usein sitten palaan takaisin innostuneena ja täynnä uusia ideoita. Mutta totuuden nimessä on myönnettävä. että saatan sitten ottaa myös pienet päivätorkut, nimittäin silloin kun on ihan oikeasti tylsää, niiin saattaa vain olla väsynyt. Harvoin minulla kuitenkin on väsymystä tylsyyden takia, vaan ihan muuten vaan otan keskellä päivää pikku torkut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 11:11

eipä ehdi tylsistyä eikä olla tylsää. siitä kyllä pitävät kotijoukot huolen.
aina on jotakin " nassaroomista".
kerran on tylsyys ollut voittamaisillaan, mutta sitten hain sahalta kakkosnelosta ja ohuenpaa värkkiä , sekä rautakaupasta muut inkeet ja tein puutarhakeinun. siinäpäs oli jouten olles mukava keinutella tuvan nurkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:32

Luen jotain, katson telkkaa, makailen vaan sängyssä ja mietin.