Oletteko syöneet "Riihikinkkua"

Ostin tänään kaupasta pakkauksen ihan mielenkiinnosta, viipaleina oleva kinkku on erittäin maukasta ja hyvää, voittaa maussaan jopa Joulukinkun, suosittelen, valmistaja on Wursti Oy Järvempää. (150 g )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 22:23

Oi, älä puhu ruuasta. Nälkä tulee ja nyt rupesi tekemään mieli voileipää jonka päälle laittaisin oikein kunnolla saunapalvilihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 22:29

en ole.. ja mullekin tulee nälkä murrrrr

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 23:03

Kiitos vinkistäsi. Täytyy ostaa. Oletko itse maistanut villisikaa......on myös sika hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 03:38

Vai Wursti sitä saunapalvia sillä tavalla nimittelee?
Taas täytyy sanoa että kyllä iso-isäni kotipaikalla palvasi jaskus riihessäkin joten syötyä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 08:55

En muistaakseni ole riihikinkkuu maistanut, mut nyt kun kerroit, niin seuraaval kauppareissul kattelen lihatiskii sillä silmällä:)

Lisätty: 14.09.2009 - 21:24

Tänään sit kattelin K-kaupast, mutten vielä ainakaan löytäny, oisin kyllä maistellu, mut etsiskelen vielä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 14:36

Olen saattanut syödäkin Järvenpäässä asioidessani, sielläpäin liikun aina silloin tällöin. Tässä taannoin ostin Katinalan suoramyynnistä ylikypsää kinkkua, jota sitten koirani kanssa napostelin pahimpaan nälkääni. Molemmat pidimme siitäkin kinkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 16:44

Kyseistä en ole maistanut. Olen kyllä joskus saanut sellaista itse palvattua tai jossain savusaunassa kypsennettyä... En tiedä oikeaa termiä, mut hitsin hyvää oli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:32

Enpä ole tainnut syöldä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 08:44

Ei ole tuttu tuote, ostan leikkeleet irtomyynnistä. Suosikkimme tällä hetkellä on nokipalvikinkku, on hyvänmakuista.Riihikinkku nimensä puolesta kuulostaa kiinnostavalta.