Tuntuuko sinusta joskus siltä että "uusin muoti" on jo vanhaa syntyessään . Että kaikki on koettu jo aikaisemmin "muotina"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2009 - 08:14

Muoti eli tyylit kertautuvat säännöllisin väliajoin, näin on ollut aina.
Trendejä täytyy jossain määrin seurata eli poimia ne asut ja tyylit jotka sopivat. Kun liikkuu "ihmisten ilmoilla" ei ihan missä rääsyissä tahansa voi olla.

Kysyjän kommentti

Noinhan se on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 22:03

En ole koskaan oikein seurannut tuota muotia, menen siinä omia teitäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 22:11

mä en ikinä edes tiedä mikä on muodissa.. ku käytän vaan niitä vaatteita joista ite tykkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 23:02

Kyllähän trendit toistuvat aika ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 23:21

Kaikki muoti uudistuksethan päätetään aina Pariisissa. Jos siellä päätetään, että otetaan 50-luvun muoti käyttöön tänä syksynä, on se Suomessa heti ensi keväänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 01:53

Muodista en tiedä mitään. Pidän vaikka 40 vuotta vanhaa hametta, jos se minusta tuntuu hyvälle, tai kymmenen vuotta vanhoja kenkiä, jos sopivat muuten vaatteisiini. Muodista viis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:18

Kyllä, esim kuulemma olkatoppaukset on tulossa muotiin. TAAS. Muistatteko miten upeita ja isoja ne oli 90-luvun alkupuolella ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 11:21

Minulla oli kapeakärkiset "sianpotkukengät" jo 50-luvulla nyt näkyy nuorisolla olevan taas.
Ei tunnu vaan näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 14:02

Kyllä minä olen huomannut että mikä muoti on oolut ennen palaa välillä uudestaan,on kuin kierokulkua olis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:32

Kyllä olen huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 22:38

Historia toistaa itseään sekä muodissa että muualla. Ihmisen aivot ja kekseliäisyys kun ovat rajallisia...? Siksi onkin parempi pukeutua siihen missä viihtyy :)