Käytetäänkö teidän lastenlapsillanne tai lapsillanne kestovaippoja ? Tilasin juuri kankaita netistä ja aion tehdä niitä itse.

Avainsanat: kestovaipat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 21:17

Tyttärellä oli niitä puolitoista vuotta, reissussa tietysti kertakäyttövaipat mutta kotioloissa oli aina kestovaippoja. Nyt opetellaan potalle ja kaikkien vaippojen käyttö on vähentynyt. Huuto.net oli hyvä paikka hankkia kestovaippoja, jos olet hyvä tekemään niitä niin laita osa myös sinne myyntiin, nätistä ja hyvästä maksetaan myös ihan asiallinen hinta. Nykyään on muuten äitiyspakkauksessakin kestovaippasetti joten kysyntää kyllä on.

Melko monipuolinen tuo äitiyspakkaus nykyään;
www.kela.fi/in/internet/suom...02155308EH

Kysyjän kommentti

Hyvähyvä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 20:38

Poikani vaimo on tehnyt vaippoja itse ison pinon ennen lapsen syntymää. Viime viikon torstaina sitten syntyikin tyttövauva 3,4 kg, pääsin ensimmäistä kertaa ukiksi.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 20:55

Ei ole enään vaippaikäisiä..Siihen aikaan kun omat lapset olivat..vain sideharsot mitä käytettiin..ja pestiin..Näin se maailma muuttuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 21:21

Pikkuneidillä oli ihan vauvana. Nyt on tavallisia käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 14:08

Eipä ole ollut kellään. Minä en kyllä usko että kukaan lapsistani käyttäis niitä lapsillaan. Kun se peseminen on niissä raskasta työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:35

sukulaislapsella on kestovaipat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:52

Meillä oli kylässä sellainen kestovaippaäiti-lapsi yhdistelmä.Lapsi oli kylmissään ja märkänä kaulaan asti. Lainasin tavallisen vaipan ja kuivat vaatteet, että pääsivät kunnialla kotiin.Minun mielestäni pissa haisi, ja muutenkin en yhtään pidä noin ekotekoajatuksesta. Voihan se toimiakin,mutta lapsen pitää olla kuiva ja nauttia vauva-ajastaan.