Kertoisitko lottovoitosta ja kenelle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 19:29

Sellanen oon, jot varmaan koko maailmalle (tai ainakin suomes) tään ilouutisen toitottaisin:D

Lähteet:
jaettu ilo on....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 18:48

Jos summa olis suuri kyllä sen varmaan kaikesta huomais,et jos perseaukinainen ostais talon uima-altaalla.Pienestä onnenpotkusta en kertoisi,kun miehelleni ja pojalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 18:53

Menisin TV mainokseen hankkimaan lisätuloja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 18:54

Vaikka en kertoisi, niin kyllä se ilmi tulisi muulla tavoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 12.09.2009 - 19:04

En kertoisi siitä kenellekkään enkä usko, että se tulisi mitenkään ilmi. =)
Sijottaisin rahat eq pankin kautta osakkeisiin ja yrittäisin elellä kohtuullisesti osingoilla.
Opiskelut suorittaisin myös loppuun ja omaan opiskelijaboksiinkin muuttaminen voisi olla mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:09

Miehelle ja pojalle kertoisin. Naapureille sanoisin vaan saaneeni töistä kultaisen kädenpuristuksen, kun en kävisi enää töissä ja pihassa kimaltesi hieno kärry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:33

Kyllä jos tulis iso voitto..sen kyllä varmaan tulisi julki vaikkei kertoisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 20:09

En kertoisi. Ihan oma asiani olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 21:07

En kertoisi enkä muuttaisi vaatetusta mitenkään enkä autoa liian radikaalisti.
Kerjäläisiä on kaupungilla kimpussa ihan tarpeeksi muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 21:26

Omalle perheelle ja muille lähiomaisille kerotisin. Kyläläisten ei tarvitsisi sitä saada tietää, kadehtivat muutenkin . Enkä napsulaisillekaan kertoisi. Kertoisin vaan sitten matkoistani ja elämästäni siellä ja täällä, lähettelisin kuvia asunnoistani merien rannoilla ja vuorten rinteillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 22:24

no kertoisin.. ei sellasta vois salata ja kyllä sen nyt näkis ku ostelisin kalliita vaatteita, matkustelisin ja kaikkea.. sukulaisille ja kavereille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 00:14

En kertoisi kenellekkään, en edes Laralle, vaikka kuinka haukkuis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 01:37

En kertoisi kuin pojalleni. Yrittäisin elää hyvin vaatimattomasti, tai sitten lähtisin ulkomaille. Siellä saisi olla rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 10:22

Kertoisin lähimmäisilleni ja parhaille ystäville... veisinkin varmaan heti heidät porukalla jonnekin lämpöiseen nauttimaan elämästä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:37

En varmaan kun vanhemmilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 08:29

Vain omalle perheelle. Pienemmistä voitoista olen kyllä kertonut muutamalle ulkopuoliselle.