Meninkö kaikki muutkin lettupinon myötä (huomasin äsken), kun näin hiljast tääl näin lauantai-iltana?

Avainsanat: hiljaista lauantai-ilta lettupino

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 20:32

Joskus on hiljaisempaa, nyt on lauantai monet saattavat olla vielä saunassakin, meilläkin oli sienet vielä äsken kiehumassa. Kaikenlaista pientä askaretta on napsulaisilla. Jospa hän Lettupino vähän aikaa on paitsiossa ja sitten palaa taas näkyviin. Ylläpito ilmoitti että hänet on vähäksi aikaa evätty pääsy Napsuun asiattoman viestin takia.

Lähteet:
Oma tieto

Kysyjän kommentti

Mielestäni paras vastaus, koska vastasit sekä siihen mihin lettupino hävinny sekä myös siihen onkos muutkin napsulaiset hävinneet. Kiitos myös kaikille muille vastanneille:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 18:27

Enpä osaa sanoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 18:45

Aina vähän vilkaisen napsuakin,kun keitän sieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 18:53

Tulin juuri ensimmäiseltä kurssitunneiltani. Mihin lettupino on mennyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 18:54

Tais kaatua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:23

En tiiä mitä tapahtui, mutta minä kerkisin vasta nyt tänne.Lauantai tahtoo olla kiireinen joskus minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:35

Äske kävin saunas,nyt puhtoisena napsuilemas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 20:14

Tulin vähän aikaa sitten langoille. En osaa sanoa. Nyt ihmettelen miten nukutuksesta heräävä koira toimii. Ja lähinnä mietin - onko normaalia. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 20:22

Lettupinon kysymyksissä ja vastauksissa on ollut jotakin sellaista, mikä ei ole ollut Napsun tarkoitusperien mukaista, joten ylläpitä on poistanut käyttöoikeuden kokonaan. Toisaalta harmittaa hänen itsensä puolesta ehkä eniten, hänelle tuntui tämä Napsu olevan tärkeä henkireikä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 22:26

mä oon täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 00:19

Lettupino on poistettu Napsun valvonnan toimesta, hänen asiattoman käytöksen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 01:32

No voihan lettu, näin arvelin siinä käyvän sen yhden rivouksen takia. Sienessä olin päivällä, ja ilta on mennyt niitä laitellessa ja telkkaria katsoessa. Ei ole ehtinyt napsuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.09.2009 - 02:38

Mie olin taiteiden yötä viettelemässä.