Missä tekemisissä olet ollut "julkkisten" kanssa

Minä opetin Timppa Kalajokea sorvaamaan Helena teki ruuat ja kahvit Palokassa. Oli viikon pika kurssi Timpalle
Olin Severi Suhosen luona Varkaudessa yötä
Olin Kalajoki pariskunnan kanssa samalla reissulla etelässä muijani kanssa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 13:14

Vuonna 1962 hiihdin kilpaa Ounasvaaran talvikisoissa ja vanha mies kauhtunut anorakki päällään kunttusi kipaladulla mäkeä ylös. Pyysin tietä kun ei siinen aikaan ollut konelatuja. Piti kirota; "perkele eikö kuulu". Ukko hyppäsi ladulta umpihankeen ja katsoin kuka noin sitkeä hiihtäjä on? Oli Urho itse ja hävetti, mutta hän sanoi että niin sitä pitää kun on numerolappu rinnassa.
Seuraavana päivä olin huoltamassa 50 km ladunvarressa viimeistä suomalaista "hiihtokuningasta". Urho pysähtyi huoltopisteelle ja näki miten huollettavani sai juomansa ja väliaikatiedot. Urho kysyi mitä juomaa annoit ja jutteli jonkun aikaa kanssani hiihdon kulusta. Ei ilmaissut että olisi tunnistanut edellispäivän tapaamisemme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 13:44

Joskus nähnyt kadulla,ja kerran tullut koiraa silittämään julkisuuden henkilöt.ei muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 18:52

paljonhan niitä on tullut tavattua..kekkonen opiskeli aikoinaan kajaanin poikalyseossa,urholle kävi vähän nolosti kesken tunnin,,pääsi pieru sellainen äänekäs.opettaja komensi urhon ulos luokasta oven taakse häpeämään.

Lähteet:
oma muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 12.09.2009 - 19:08

Olen yöpynyt Extreme Duudsoneiden Jukan, Jarnon sekä Jarpin kanssa samassa asunnossa täällä Vaasassa ja Suurliikemies Toivo Sukarin kanssa on jonkunverran tullut mailattua. =)
Marko Ylihannuksela on myös pikkuserkkuni, mutta muutoin julkisuuden henkilöt ovat kiertäneet minut kaukaa.

Mukavia tarinoita teillä, by the way. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:11

Kävin peruskoulua samalla luokalla Arja Korisevan kanssa. Ja Pekko Aikamiespojan kainalossa olin valokuvauksen ajan. Matti Nykäsen ex-ex-vaimo Pia Hynnisen kanssa oltiin vähän aikaa samassa vaatekaupassa töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:35

Joskus sattunut samoille matkoille ja kesällä erääseen teatteri-esitykseen katsomon puolelle. Istuin erään suomalaisen näyttelijän vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:41

Olin vittänyt yhden kesän..vanhojen näytteiöden sukumökillä...Lahden Paimelassa...olin silloi 10v...ja ihana kesä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:43

Aikoinaan kultaisen harmonikan voittanut Jani Helenius on ollut meillä yötä, Jouni Kerosen kanssa miust on otettu valokuva,Markku Toikan tapasin kesällä ku tuli valmistautumaa kesäteatteri esitykseen ja itselläni oli harjoitukset,Hannu Palon kanssa olen jutellut koska yks yhteine tuttu on aikoinaa soittanu hänen yhtyeessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 21:39

NImeltä mainitsemattoman todella kuuluisan tangokuninkaan kanssa olen jutellut yhteisessä kyläpaikassamme viimeksi toissa kesänä, muitakin muusikkoja on tullut vastaan siellä sun täällä. Nuoruudessani olin musiikaalilaulunäyttelijänä Helsingin Kaupunginteatterissa, jossa monet julkkikset esiintyivät rooleissaan. Se muuten oli sitten hauskaa aikaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 01:27

Pirkko Mannolan kanssa satuttu törmäyskurssille kadun kulmassa. Molemmat meinattiin kaatua, kun vauhdilla tultiin kulman takaa päin toisiamme. Timo Koivusalon kanssa juttelin jäähallilla pitkät tovit.
Pekka Tiilikaisen (urheiluselostaja) kanssa juttelin junassa Lahti-Helsinki välin.
Jussi Raittisen kanssa olen jutellut moneen otteeseen ja monessa yhteydessä.
Koiviston Anja (Koivistolaiset tanssijat) oli luokkakaverini. Meinattiin polttaa Anjan koti, kun grillattiin makkaraa kaasuhellalla. Tapetti syttyi tuleen.
Ja monia muitakin on, mutta tähän aikaan yöstä tuo muisti ei pelaa niin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 08:52

Ketä julkkikset ovat,?n Ns. turhien julkkisten kanssa en halu akaveerata. Puoluteoiminnassa olen yhteistyössä juökisuudessa oelvien henkilöiden kanssa.
Meidän kotikulmilla asuu runsaasti julkisuudessa olevia henkilöitä. Pääkaupungissa julkisuuden henkilöt ovat tavallisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 09:18

rupeamatta sen kummemmin asialla retostelemaan, kansakoulua kävin pari vuotta Pekka Vennamon kanssa samalla luokalla, ei Pekka silloin vielä kovin julkkis ollut, isä kyllä tunnettin hyvin