Kopra joutui Kaliforniaan, Floridaan oli tarkoitus?

Discovery palasi Timothy Kopra mukanaan
www.uusisuomi.fi/ulkomaat/71...an-paluuta

Avainsanat: sukkula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 09:51

Kyllä Kopraa nyt varmasti harmittaa. Siellä Floridassa olisi ollut niitä saunoja enemmän. Olisi vain kipittänyt avaruussukkulasta suoraan suomalaissaunan löylyihin! ;=))

Lisätty: 20.09.2009 - 09:00

Tarkoitan tässä niitä tuhansia suomalaisia, jotka asuvat Floridassa. Kai sieltä muutama sata suomalaissaunaakin löytyy?

Kysyjän kommentti

Vastahan nuo täällä Suomessa puuhaavat hälle saunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 10:12

Pääasia mielestäni, että hengissä selvisivät tuosta reissusta ja sukkula laskeutui turvallisesti maankamaralle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 17:41

kyllä uskoisin ovat tyytyväisiä kun tukeva maankamara on jalkojen alla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 21:40

Pääseehän sieltä vielä Floridaankin, jos tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2009 - 01:08

Pääasia että maahan pääsivät. Paikkakunnan nimellä tuskin niin väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 10:50

Noissa hommissa ei laskeutumispaikka merkitse mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:43

kun tarpeeksi pitkältä suunnistaa niin Kalifornia ja Florida ovat suunnillen yks ja sama paikka, on monta konstia korjata tuo pieni lipsahdus jälkikäteen

(toisaalta kyllä olen vahvasti eri mieltä Ahmatin kanssa,
juuri noissa hommissa laskeutumispaikka on viimosen päälle tärkeä juttu ...)