Mitä mieltä olette mtv3 totuuden hetki ohjelmasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2009 - 19:53

en muistanut kasoa koko ohjelmaa...nyt pitää yrittää muistaa tuo ojelma ainakin kerran vilasta...

Kysyjän kommentti

Tuliko eilen vilastua?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 08:49

Sellaisten ohjelmien listalla joita harvemmin tulloo kahottua.
Ei sytytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.09.2009 - 08:53

Katsoin sen eilen, eikä kauheasti innostanut. Oli vähän kesyt kysymykset verrattuna siihen amerikkalaiseen vastineeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:57

jokos se nyt eilen oli, en ehtinyt katsoa telkkaria lainkaan.
mutta aion ainakin yhden osan siitä katsoa, sitten tiedän asiasta.
mainoksia kyllä olen siitä nähnyt ohimennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 09:11

Minulta se meni ohi kun unohdin koko jutun. Alkuperäisen katsoin ja aika rankka homma tuntui olevan joillekin. Pitää olla hyvä pokka hänellä joka siihen leikkiin ryhtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 11:43

en oo kattonut vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 11:54

Juu katsoin sen eilen. Ihan ok, ehkä hieman kesy (niinkuin kissanainen aiemmin jo sanoi) ainakin tämä ensimmäinen jakso..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 13:45

Olen katsonut jenkkiläistä ja suomalaoista versiota, ihan mielenkiintoiselta vaikuttaapi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:44

Minultakin meni ohi..kun en muisannu katsoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 20:01

Lopusta kerkesin katsomaan...aika leimaavia kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 08:34

En katsele tuollaisia ohjelmia, ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 15:32

Vähän lempeänlainen