Mikä on napsulaisten ohjelma tänään?

Meillä jälleen metsäpäivä,kun on niin ihana ilmakin.

Avainsanat: sienet puolukat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.09.2009 - 09:10

Hallitus lähti kalalle ja minä aloitin pikkuneidille neulehousujen teon. Hieman kuumeinen olo, etten taida ulos paljoa poiketa. Tänään on se ensimmäinen hoi laari laari laa -tuntikin. Hieman jännittää hiettävätkö saman tien pois rääkkymästä.

Kysyjän kommentti

Miten sinun lauluhommat on edistyneet?Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 08:33

Postilaatikolla käydessä tulee parta täyteen hirvikäräsiä, joten ei paljon metsäjuoksut kiinnosta.
Eivät usko että minä en ole hirvi?
cc.oulu.fi/~lcervi/lcervi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.09.2009 - 08:51

Metsään menevän mieli. Kiva kun saa samoilla metsässä tuntikaupalla ja jos vielä saalistakin saa, niin mikäs sen parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 10:25

Ilma on mitä ihanin, mutta sisällä pakerran jonkun aikaa. Illalla ilmaantui työtehtävä, joka hoidettava kuntoon asap. Välillä käyn kyllä ripustamassa pyykkiä ulos. Jos hyvin käy, niin iltapäivästä ehtii käymään myös sienessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 11:30

Lastenlasten hoitamista on tänään, vauvakin on täällä tänään, päikkärit hän ottaa nyt, kaunis ilma on niin ulos menemme kun hän herää ja ruuan on syönyt, isommat lähtivät pappan kanssa kauppaan nami ostoksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 11:35

Ensi viikolla koulussa koeviikko, joten lukemista riittää.
Ja soittoläksyjäkin pitäisi harjoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 11:44

opiskelen ja haen äitin turusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 11:56

jaa-a taidan kohta hieman kokeilla kuntolaitteita ennen saunaa. pyykkiä olisi ja kaupassa pitäis myös kävästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 13:45

tänään olisi taiteiden yö paikkakunnallani, ehkä katselemaan sinne vähän meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:14

Kuumetta mittaillen, lämmintä teetä hörppien, sohvalla huovan alla maaten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:39

Ohjelmamme täällä Inarissa oli: valloittaa Otsamo-tunturi, toteutui. Käydä Tuulispää- tunturilla ja Tuulijärvellä makkaranpaistossa: sekin toteutui. Inarin Kultahovissa meillä oli juuri upea illallinen ja nyt vaan maataan mahat pystyssä huoneessa. Kohta pakkaamme laukut ja huomenna matkamme jatkuu Sevettijärvelle, siitä Norjan puolelle, sieltä Nuorgamiin iltapäiväkaffeelle ja sen jälkeen Utsjoelle Tenon varteen mökkiin yöksi.