Voinko mä tarjota 50-vuotissynttärikahvit pahvimukeista, kun ei ole varaa porsliinisiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 00:35

Kahvi onnistuu mutta pohjasauma liukenee alkoholiin jos tuhdimpaa aiot tarjota.

Lähteet:
Polarcup Hämeenlinna

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 23:23

Ei kyllä kuulosta oikein fiksulta. Minulle kyllä kelpaisi, mutta ei varmaan kaikille. Vuokraa astiasto esim. pitopalvelusta tai jostain talouskoulusta yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 23:24

Mikset voisi. Ota huumori avuksi jos joku huomauttaa. Onko vara vuokrata joltakin seuralta esim. kuppeja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:26

Tarjoa simaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.09.2009 - 01:14

Mikset voisi. Minä ainakin voisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 01:19

tottakai voit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 06:15

Kahvi-astiaston vuokraaminen on hyvä idea.Jos ei sinulla varaa siihen, niin pahvimukit ja lautaset pokkana peliin.Niitähän on tarjolla nykyään joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 07:23

Kyllä sinä niistä voit tarjota, mutta voisit jostakin kysellä jos lainaan kuppeja saisit, sukulaisilta tai tuttavilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:17

kyllä, mutta kai ne vähän voi ihmetellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:19

Minkäsortin vieraita mahtaa olla tulossa ja minkä verran. Itse en välttämättä käyttäisi. Martat, pitopalvelut, koulut yms. vuokraavat kyllä astiastoja. Mikäli vuokraaminen ei onnistu, käytä pahvimukeja. Monenmoisia kuoseja ja teemoja voi rakentaa kivaksi kokonaisuudeksi. Näin syksylläkin saa koristeita pöytään luonnosta; oksia, lehtiä, pihlajanmarjoja, yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:44

Tottakai voit niistä kahvia tarjota ja niitä on nykyisin tosi kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:23

Jos kyseessä rennot bileet, niin ihan hyvin voit. Samaa kuosia mukit, kakkulautaset ja servetit niin tulee nätimpi kattaus. Ja jos joku kehtaa asiasta huomattaa niin sano että porsliinit on kaapissa kun rikkihän ne juhlan huumassa menisi kuitenkin.
Mutta jos asia mietityttää, kyseisepä kotipaikkakuntasi kotitalousneuvonnasta, martta-yhdistyksestä tai seurakunnalta, voit saada melko edullisestikin astiat vuokrattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:27

No mikset voisi. kyllä sinä voit tarjota niistäkin jos haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 20:51

Minä tarjosin 60-vuotispäivilläni kaikki ruoat sun muut kahvit kertakäyttöisistä. Kenenkään ei sitten tarvinnut tiskata, koska juhlahuoneistossa ei ollut tiskikonetta. Jos nyt joku sitten sitä ihmetteli, niin siitä vaan. Minun elämääni se ei mitenkään vaikeuttanut. Toivottavasti ei muidenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 15:30

Toi on ihan hauska idea. Laita tarjoilu pahvimuki-tyyliin sopivaksi.Ei aina tarvitse hienostella posliinien kanssa.