Mitä mieltä olet paperimatoista, onks ne kestäviä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 08:25

Ei ole kokemusta, mutta luulisin etteivät kestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 23:23

Eihän ne niin kestä kuin jostain muusta tehdyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 23:25

Eivät kestä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:27

Kyllä ne kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 01:20

eivät ole mielestäni kestäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 06:46

Aikansa kutakin eli kestää minkä kestää.Upeita paperimattoja on myynnissä.Niiden puhdistus ja hoito-ohjeita saa luonnollisesti netistä, jos eivät tule maton mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 08:18

no ei kai ne voi kestää jos ne on paperia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:19

Meillä on kaksi kotimaista paperinarumattoa. Toinen sellainen iso ja toinen 80 x 200 cm. Ovat olleet noin viisi vuotta ja erittäin hyvin ovat kestäneet. Olemme pesseet ne aika pehmeällä harjalla ja ennen käyttöönottoa ne suihkutettiin sprayllä, jonka tarkoitus on tehdä niistä likaa hylkiviä. Kauniita ja kestäviä, pysyvät hyvin paikallaan liukkaallakin parketilla. Ostettu Kodin Ykkösestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 19:29

Eipä ole kokemusta näistä matoista. Mutta luulen silti että eivät kestä käytössä kauaa.