pitäisi saada hotelliyömajoitus Kostamuksesta. Onko muita kuin fregat

nyt 12 - 14.9.2009 tarvitsisin majoituksen Kostamuksessa

Avainsanat: kostamus venäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 21:52

Kävin tuolla googlessa katsomassa, eikä siellä taida olla muita kuin tuo Fregat mökkeineen.

Lähteet:
intourist.onego.ru/fin/karel...tamus.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 23:20

KOSTAMUS FREGAT
Hotelli sijaitsee kaupungin laidalla. Hotellissa on 8 kahdenhengen huonetta. Hotelli on suomalaisten rakentama ja viimeistely on suomalaista tasoa. Sijainti: Hotelli sijaitsee kaupungin laidalla, 3 km Kostamuksesta ja 30 km rajalta. Hotellihuoneet: Hotellissa on 8 kahden hengen huonetta. Joka huoneessa on suihku, vessat ja TV.
Hotellin alueella on myös 17 hirsimökkiä, joista 13 neljän hengen mökkiä ja 4 kuuden hengen mökkiä. Jokaisessa mökissä on olohuone, makuuhuone, wc, suihku ja sauna, parkkipaikka Hotellissa: ravintola, sauna mökissä. puh. 4-28-10.

KOSTAMUS RUDA
Hotelli sijaitsee v. 1983 suomalaisten rakentamassa talossa. Hotellin majoitustilat ovat huoneistoja, joissa on wc ja suihku. Ruokailu järjestetään Aino-ravintolassa tai Kapteeni Flint-kahvilassa.
ul. Pionerskaja 1, Kostamus, puh. 2-26-42.

www.kymenmatkat.net/pindex.p...ath=62,343

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 21:39

suosittelen noita Fregatin mökkejä,aivan ihanan lämpimiä, ei ole ollut mitään häiriöitä,
mökki kuin mökki maksaa henkilöluvun mukaan eli 900 ruplaa/ yö/henkilö( noin 21€) ilman aamupalaa.
Mökeissä lattialämmitys,puut valmiina saunassa,suihku,wc,kahvinkeitin,tv,jääkaappi jne.
Taksi kaupunkiin maksaa 80 ruplaa, eli alle 2 €.
Voisin kertoa lisääkin , jos joku on kiinnostunut esim. edullisesta kampaamosta tai hierojasta.