Naisille! Miksei miehillekin! Kysymys!

Miekun olen semmoinen remonttimies nykyään että teen kaiken itse alusta loppuun. Nyt kun olen loppusipistystä tekemässä erääseen rivitaloasuntoon 4 viikon urakka alkaa olla lopussa. Kysyisinkin arvoisilta Napsun naisilta mikä olisi raikkaimmaan hajuinen lattianpesuaine + muut kivat raikasteet uutuuta hohtavaan kaksioon. Haluan että tulevat omistajat olisivat erittäin tyytyväisiä heti oven avattuaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 18:48

Raikastavasta ja desinfioivasta yleispuhdistusaineesta:Tolu männystä jää hyvä tuoksu ja puhdasta tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 18:11

Kyllä ne nykyään ovat kaikki raikkaanhajuisia, männynhajuinen on minusta mukava tuoksu, jota meillä käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 11.09.2009 - 18:50

Männyn tuoksu on kuin homejuusto; jotkut rakastaa ja jotkut vihaa..
En pistäisi sitä ainakaan myynnissä olevaan asuntoon, koska se voisi antaa joillekkin ostajille huonon pärstäkertoimen heti ovella.
Itse olen mies enkä hajusteita tunne yhtään, mutta pesisin lattiat hedelmällisellä ja raikkaalla tuoksulla.
Jokaisessa R-Kioskissa muutesta on hullun hauska tuoksu ja olen pienestä pitäen miettinyt mistä se on peräisin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 19:13

Vähän riippuu siitä mitä ainetta lattiamateriaalit ovat. Niille kun on kaikille omat pesuaineet. Mutta osta kuitenkin mietotuoksuista. Kaikki eivät siedä hajuja. Jos he tulevat ihan hetimiten, niin osta ruusukimppu pöydälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 19:21

yhyy,hajuaisti hävis kokonaan kun viime talvena liukastuin ja löin takaraivoni jäähän...ei kiva buah...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 20:15

Joku mieto tuoksu, kaikki eivät pidä tuoksuista ollenkaan. Mäntynestesaippualla kun pesee ja huuhtelee, niin jää kevyt tuulahdus raikkaista vastapestyistä matoista. Siitäkään eivät kaikki ehkä pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:19

Sitruunan tuoksu on mieto ja raikas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.09.2009 - 01:23

Sitruuna on kiva tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 20:20

Tuo onkin hankalaa sanoa,jokaisella ku on omat maku ja haju mieltymyksensä.Ite käytän sitruunaa ja joitain mietoja kukkatuoksuja.Kielontuoksut jätän kauppaa ku oon sille allergine.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 08:55

Paha sanoa, meillä ei mitään hajustettuja käytetä koska aiheuttavat "reaktioita". Puhtaus on paras raikaste. Riippuu lattiamateriaalista mitä aineita se kestää. Alan liikkeessä varmaan myyjät tietävät siitä.