Osaisiko joku neuvoa mistä Nizzasta tai sen lähistöltä löytyisi outlet- myymälöitä ?

Avainsanat: nizza ranska

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 15:17

Siitä on kyllä hieman aikaa, kun olen viimeksi käynyt Ranskassa. Nizzassa on liikkeiden outlet –myymälöitä, joista saa vaatteita joskus jopa 12-15 eurolla. Syy vaatteiden hintatasoon on se, että ne ovat italialaisia ja vain viimeisintä huutoa, mitä muotimaailmasta on kuulunut. Nizza on muotitietoisen mekka, mutta pitää muistaa, että sinne haluavan kukkaron paksuus pitää myös olla kohdallaan. Jos päätät asettua Nizzaan, ei kannata kuitenkaan eristäytyä sinne koko loman ajaksi. Sinun tulee muistaa, että koko Riviera on käden ulottuvillasi. Vieressä on Cannes, St. Tropez, Monaco eikä Italiakaan ole liian kaukana. Kaupunkien välillä kulkevat hyvät ja joustavat juna- sekä bussiyhteydet eikä hinnatkaan syö liikaa kukkaroa. Bussilla Nizzasta Monacoon pääsee noin. 1,5 eurolla suuntaan ja aikaa matkaan kuluu n. 45 minuuttia. Voit siis helposti käydä lähikaupungeissa päivämatkoilla ja palata illaksi aina hotellillesi pienellä hinnalla. Näin saat lomastasi enemmän irti ja näet halutessasi enemmän nähtävyyksiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 05:37

Kyseisessä kylässä olin rantabulevardilla vähällä saada sakot säädyttömästä pukeutumisesta. Ajoimme rengastestejä 1973 ja erästä autoa vähän mekaanikot tutki. Rantahiekalla naiset reput paljaana otti aurinkoa, niin minäkin nykäisin paidan pois ja istuskelin sillä matalalla kivimuurlla.
Tuli virkapuvussa oleva koppalakki siihen rähjäämään, meni hetki ennen kuin tajusin mistä on kyse. Selvishän sekin että sen muurin merenpuolella saa olla vaikka munasillaan mutta kadulla piti olla paitakin päällä?
Eipä ole myöhemmin tullut kylän läpi ajettua saati sitten outlettejä katseltua.