Tiedättekö miksi kissa puree omaa turkkiaan ensin ja sit nuolee?Oletteko ajatelleet samaa kuin minä. Kissa puree ensin siksi että

takut oikenee turkista ja sit vasta nuolee. kyllä kissa onsiisti eläin pesee heti ruuan jälkeen kasvonsa ja sit itsensä kokonaan. Moniko ihminen näin tekee kuin kissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 10:28

Niin minun kissani tekevät ensin puree ja sitten nuolevat päälle , samoin tekevät itselleen manikyyrin myös, meillä tuo pitkäkarvainen oli hiljattain eläinlääkärillä ja nukutettiin ja ajoivat selästä karvapaakut pois, ei anna minun harjata itseään , ja sitten käy noin, paljon kuulemma pitkäkarvaisille kissoille tätä tapahtuu.

Kysyjän kommentti

kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Kyllä meidän pitkäkarvainen kissa maine coon rotuinen antaa harjata turkkinsa takuista, välillä pitää leikatakkin niitä kun eivät muuten lähde pois. se vaan haluaa sit nähdä ne karvat jotka on leikattu. Se siis katsoo ja haistelee niitä karva paakkuja mitä siitä irtoaa. Mut joskus sit kyllästyy kun menee liian kauan harjauksessa.Suuttuu ja lähtee pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 10:19

Kissat ovatkin viisaita eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 10:43

Puhtaus näkyy olevan kissalle puoli ruokaa
www.youtube.com/watch?v=Z1L3XbIE0vs

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 10:47

Itse olen aina ajatellut että kissa selvittää takut puremalla. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 11:42

maarit 3 meil kans norski menee karvojen poistoon .... ei anna harjata , mul ain käsivarret vereslihal, kun yritänkin lähestyy harjankans ...mut aattelin nyt ostaa vauvojen harjan ja totuttaa hänet siihen ensin ja sit jykevämpiin kampoihin , joskos tottuis pikkupoika vielä kampaamiseenkin...kissat ovat niin siistejä ja suloissii... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.09.2009 - 13:48

En tiedä miksi mutta sitä sanotaan kirputtamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 14:37

..siisti on mutta kun nuolee takapuolensakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 17:35

kirputtavat:)