kannattaako koiran lentolaukku (pehmeä) ostaa vasta Amsterdamista? Ja mistä? Mielellään läheltä hotelli ibis city stoperaa.

Avainsanat: amsterdam alankomaat koira lemmikit lemmikki matkustamoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 11:28

Hotel Ibis Amsterdam City Stopera
sijatisee keskustassa lähellä kauppoja sekä Waterlooplein kirpputoria.
Varmaankin hotellissa osaavat neuvoa mistä voisit ostaa lentolaukun koiralle.
pet shops:
www.localsearch.com/business...terdam-NY/
tuolla shoppailusta yleensä:
www.amsterdam.info/shopping/

Kysyjän kommentti

Selvästikin paneuduit asiaan, tutkit hotellin sijainninkin ja sitä kautta mahdollisia ostopaikkoja...."pysyit" kysymyksessäni. Kiitos sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 11:28

Miksi vasta siellä, jos sinulla on jo täältä lähtiessäsi koira mukana?

Lisätty: 11.09.2009 - 14:48

Täältä löytyy, mutta netistä. En usko, että saat halvemmalla enää Amsterdamista?

www.koiralle.fi/paeaesivu.ht...gory_id=47

1st Choice -kevythäkki, Maroon
Viininpunainen 1st Choice -kevythäkki on helppo matkakaveri tai rauhallinen paikka parhaan ystäväsi päivänokosille. Useita kokoja!
Tuotetiedot...
49.00€ (sis. 22 % alv)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 12:54

Amsterdamissa on hyvä tehdä ostoksia mutta jos sinulla on koira mukana niin missä se sitten matkustaa? Jos on niin iso ettei oteta kabiiniin niin sitten siellä tavaratiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.09.2009 - 13:50

Minä ostaisin jo täältä suomnesta ennen lähtöä.