Minkä 8 vuotispäivä on tänään?

Avainsanat: new york

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 12:03

tornit tuhottiin

Kysyjän kommentti

Miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 08:53

New Yorkissa oli terrori-isku.

Lisätty: 11.09.2009 - 12:50

Mielenkiintoista... asiasta ei pahemmin Suomen lehdissä kirjoiteta.
Amerikassa tuo asia ei unohdu. Vuosi oli 2001.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 08:56

Yhdysvalloissa muistetaan tänään kahdeksan vuoden takaisten terrori-iskujen uhreja.

Kävin vilkaisemassa muutamaa (n. puoli tusinaa) usa-laista sanomalehteä. Ihmeen vähän kirjoittavat tuosta tapahtumasta: Ainakaan etusivuilla ei ollut juuri mitään, vaikka kaikkien noiden silmäilemieni lehtien ilmestymispäivä on Sept. 11.2009. Washington Times oli mielestäni ainoa, joka muistutti selkeästi vuosipäivästä.

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1728817
www.nytimes.com/
www.usatoday.com/
www.timesofearth.com/
www.ft.com
abcnews.go.com/news
www.observer.com/
www.washingtontimes.com/

Lisätty: 11.09.2009 - 09:19

Jumppis esitti näköjään sellaisen kysymyksen, joka sai ainakin minut ahkeroimaan! "Ahkeroinnin" tulos on lievästi kummallinen:
Tuota terrori-iskun vuosipäivää ei näköjään noteerata juuri missään maassa, ainakaan etusivun arvoisesti. Saksan, Belgian ja Ruotsin(!) lehdistä en löytänyt mitään mainintaa (siis ns. etusivuilta). Ranskassakin vain yksi lehti; France Soir kirjoitti siitä etusivullaan; www.francesoir.fr/

Lisätty: 11.09.2009 - 09:57

Tässä linkki yli tuhanteen sanomalehteen: www.eufeeds.eu/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 09:50

jospa sitä ei haluta muistella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 10:11

Eikö tornien tuohamisesta ole 11 vuotta näin kirjottaa Ilta-Sanomat. Missä lentokoneillä tuohottiin ne pilvenpiirtäjät amerikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.09.2009 - 10:23

Tänään tulee kahdeksan vuotta kuluneeksi terrori-iskusta jossa kaksoistornit tuhoutuivat ja lentokoneita kaapattiin. Tuho oli järkyttävä, ja ihmishenkiä menetettiin tuhansia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 11:25

Jotenkin se päivä on kaivautunut muistin syövereihin.Siis se terroriteko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 11:31

Televisiosta tulee dokumentti New Yorkin terrori-iskusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 11:46

minun leikkauskatasroffistain on 26.9 -09 kullunut tuo aika .... :(.... no isompi juttuhan oli nuo tornit ...mutta minulle täystuho oli tuo suuri leikausvirhe pienessä asiassa , tai piti olla pieni leikkaus vain.......tuhoutui koko elämä, mutta niinkuin amerikassakin asia jää pikkuhiljaa taka-allalle ja elämä jatkuu , tuoden monen laista uutta ja ihanaa ... ainakin minulle ... päivä kerrallansa ja nauttien siitä mitä on nyt tässä tällä hetkellä ....ollaan sentään elossa , mikä sen ihananpaa.. :))

Lisätty: 11.09.2009 - 12:27

korjaan leikaus katasroffipäiväni siis ol 26.9 -2001....jos nyt vasta olisin menos sappileikkaukseen... niin uskoisin , et se ehkä nyt voiskin onnistua .. en varma kuiteskaan.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 11:53

Syyskuun 11. päivän iskut olivat Yhdysvalloissa vuonna 2001 kyseisenä päivämääränä tapahtunut terrori-iskujen sarja. Kaapatuilla matkustajalentokoneilla suoritetuissa iskuissa kuoli lähes 3 000 ihmistä. ( wiki)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 11:55

New Yorkissa oli terrori iskuja. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 13:03

Pitikö vielä muistuttaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.09.2009 - 13:49

Aaa wtc:n terrori-iskut

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 11.09.2009 - 17:07

Itse täytän tänään 17 =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 17:36

wwwc

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 20:02

Onko siitä jo niin kauan ? Tuntui kuin se olisi ollut vasta äsken. Miten aika menee näin nopeasti ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 21:03

New Yorkin terroiskujen vuosipäivä. Niin aika rientää. Muistathan vielä missä olit, kun iskut tapahtuivat? Itse olin matkalla Kreikassa.