Huomenta Martat ja Martit.Onko teillä siivouspäivä tänään?

Minulla on ja nyt on hyvät fiilikset siivoukseen,kun ei sada eikä tuule.

Avainsanat: koti puhtaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 07:50

Ei ole tänään , ulos menen pihatöihin kunhan ilma vähän lämpenee, nyt on vain 5 astetta lämmintä.

Kysyjän kommentti

Tänäänkin on siivouspäivä,nyt en vie mattoja ulos vain pikkumatot puistelen,kun viime perjantaina siivosin kunnolla.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 07:53

Ei ole, tänään on työpäivä.Huomenna hoidetaan osa kotiaskareista, loput sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 08:46

Meidän siivoojalla on, tuli aamulla tekemänä perussiivouksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 09:26

Eilen illalla leikkimaton pesu ja pyykkiä taas koneellinen
sekä lattioiden pintapuolinen tarkastus ja lakaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 10:01

Isommat koirankarvat ajelen pois matoilta, siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 10:13

Ei meillä ole tänään siivous päivä se on vasta huomenna.Siivosin jo enempiä keskiviikkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.09.2009 - 10:24

Ei ole mitään tiettyä siivouspäivää. Tarpeen mukaan eikä aina sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 11:35

Tässäpä vinkki naisille, miten saada se ukonköriläs siivoamaan. Muista tosin ostaa tarpeeksi sitä olutta, ettei käy samalla tavalla kuin tälle naiselle.

www.videot.org/siivouspaiva.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 12:23

kyllä, nyt pesen kaappeja ja tyhjentelen turhista roinista , sit pinnat ja lattiat , noita kaappeja siivoilen vähän niinkuin joulufiilingillä... lälää lettupinolle , joka sai harmaita hiuksia joulun maininnastakin...tuos muutama päivä sitten.. heh :)) ihan ilma on tosiaan , mutta välillä kahffepausia pitämässä terasilla , niin jaksaa jatkaa... eikä tänään kaikia , pikkuhiljaa ...kyllä ne hommat siitä sitten valmistuu, kun ei ota tressiä ja jouluun ;) on vielä aikaa... heh :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.09.2009 - 13:50

ei ole tänään, eilen oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 20:18

Ei ollut tänään, tänään oli lastenhoitopäivä. Huomennakin on vielä samaa, mutta sunnuntaina sitten siivoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2009 - 00:34

Joka päivä.