Muistatteko vielä pennin nallet ?

Niitä oli kioskeissa myytävänä ja väriäkin oli monenlaisia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 20:42

Ne oli tosi hyviä ja sitten aina lauantaina 25pennin jäätelötikku

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 20:24

Kyllä muistetaan ja kahdella niitä ostettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 20:24

Kyllä minä muistan ne, ja maistuivat paremmalle kuin tämän ajan nallekarkit, sitten oli kultajaffa sellaista limonadia ei enää ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 20:47

Muistan ne kyllä, mutta itse en ostanut koskaan. En tykkää niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 20:54

Pennin karkit, mutta en muistanut, että ne oli nalleja. Batman-limu oli myös tosi hieno juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 21:06

muistan oikein hyvin, kun pienenä tyttönä olin kippos myyjän, niin viel pienemmät räkänokat niit
tuli penneil ostamaan ja ootivat viel rahast takas....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 21:07

Juu muistan kyllä pennin nallekarut olivat parempia,kun nämä nykyiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 21:10

Markanhan ne ensin maksoivat, sitten vasta muuttuivat pennin karkeiksi. Joskus vuonna yksi ja kaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 21:17

Nallekarkkeihin mä ja kolme veljenäni saatiin se 10 penninen kukin, sillä sit sai jokainen sen 10kpl nallei, ja oli siin kioskimyyjäl töitä sen rahan eteen sillon, kun jokainen valkkasi omia eri värejään näist nalleist:) Vuosi tais sillon olla jotakuinkin -64 - 67 kun siellä hämppylinnas asuttiin ja nallekarkki-ikäsii oltii, muistaapi hän tääl näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 22:47

Tulihan niitä ostetta ja imeskeltyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2009 - 23:04

Voi muistampa hyvinkin. Ensimmäisessa työpaikassani niitä monesti pussiin laitoin ja rahastin kassaan kokonaista 5 penniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 23:47

Aa, niitä kuminallejako? ne muistan ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 02:42

Ei yllä muisti niin kauas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 07:34

Muistan kyllä.Nykyiset nallekarkit eivät vedä vertoja pennin nalleille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 10:43

Kyllä minä nämä hyvin muistan, niitä tuli ostettua aika usein. Ei nykyään ole saman makuisia kuin silloin ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 14:16

KYLLÄ ja hopeatoffee