Pelaatko pasianssia korteilla ja mitä mieluiten?

Mulla 5 suosikkia, mutta nimiä en kaikkiin muista, olisko yksi kuninkaan hauta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 20:26

Tällä koneella minä pelaan pasiansseja, mieluimmin kylläkin mahjongeja pelailen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 20:12

En pelaa pasianssia,mutta ns. paskahousua kyllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 20:12

netissä ja korteilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 20:17

En osaa pasianssia, enkä juuri muitakaan korttipelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 20:36

Joskus -90 tuli pelattua tietsikalla. Nykyään pelataan pojan ja sen kavereiden kanssa paskahousua ja ristiseiskaa. Valepaskis on kans aika hyvä ajanviete pelinä porukalla. Samaa numeroa, kun saattaa silloin olla pelissä toista kymmentä kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 20:44

Nykyisin vain koneella. Pelaan useita pasiansseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 21:37

Jos nykyään jotain korttipeiliä pelaisin, niin pakko olisikin pasianssia pelata, koska vaimoni ei tunne edes maita; (siis hertta, ruutu, risti ja pata)!!
Opiskeluaikoina pelasin korttia paljonkin esim. canasta ja bridge.
Sen verran nostalginen olen, että ostin netistä vanhat "Musta Pekka-kortit". Lastenlapset olivat ikionnellisia kun minä hävisin heti ekan pelin, Musta Pekka jäi käteeni ihan oikeasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 22:13

joskus sillon tällöin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 22:48

Koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 22:53

en jaksa pelata.. olen liikkuva ja käytännön ihminen. m ieluummin touhuan jotain

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2009 - 23:03

Yhtä ainoaa lajia enkä edes tiedä sen nimeä tuli ennen näitä tietsikoita pelattua korteilla. Nyt sitten tällä silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 23:12

pelaan netissä backgammonia, en muita pelejä.
joskus sopiva korttiporukka jos sattuu koolle, pelaamme pokeria pikkurahasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 23:48

Pelaan tietokoneella pasianssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 02:49

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 07:38

Pelasin aikanaan pasiansseja kyllästymiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 09:25

Kyseinen peli löytyy koneelta, puhelimesta, ja kortitkin on mutta en muista minä vuonna olisin sitä viimeksi pelannut. Koneella ja puhelimella en koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 10:44

En pelaa korteilla kui hyvin harvoin. en varmaan osaisikaan pelata pasianssia.