No mutta...!

Hyvää syksyn jatkoa, rakkaat napsulaiset!!! Miten päivänne on mennyt?

Asiaan, selailen tässä internet sivustoja, mutta en löydä mitään kiinnostavaa, miten te vietätte aikanne tietokoneella oleskellen? Onko teillä linkkejä...? Ym.

Avainsanat: vapaa-aika viihde tietokone netti linkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 18:22

kesähän täällä vielä

Lähteet:
katsoin ikkunasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 18:23

siellä sun täälä surffailessa, mutta kivaa syksyä sinullekkin...ois kiva jos viel oisit laittan nimmaris , niin toivotella tollee tuttavallisemminkin hyvät syksyt.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:25

www.break.com/
www.metacafe.com/
www.rutube.ru
Tuossa joku niiden perinteisten lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 18:35

Ihan hyvinhän tämä päivä on mennyt, perus torstai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 18:58

Hyvin menee kun ilmoja piisaa ja voi metsässä samoilla mielin määrin. Jos vaikka kokeilisit jotain peliä. Itse kulutan sillä tavalla aikaani netissä, jos kaikkea muuta olen jo tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2009 - 22:55

Kiitos kysymästä ja oikein hyvää syksyn alkua sinullekin. Minä tein yhdistetyn lääkäri+työkeikan. Tulin klo 22.00 kotia ja heti koneelle. Muuten seilailen sivustoilla tai teen näitä kotiaskareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 02:23

Iltapäivä meni tennistä pelaten.