Äveriäät sukulaiset?

-Varsinainen kysymykseni on: "Tuleeko teille ns. pommipuheluita", mulla on muutama sellainen sukulainen, kun he soittavat vaikka kännykkään niin en ehdi edes vastaamaan, joskus olen soittanutt vastapuhelun ja kysynyt että miksi vain kolme kertaa rilautat, niin silloinpa suu menee mykäksi. Mitäs tästä taas opimme: mitä rikkaampi on sitä saidampi hän on. Itseäni huvittaa noi saiturit. Rahojensa kanssa rehvastelevat ja omaisuudellaan mutta ei ole varaa soittaa puhelimella kuin pommipuheluita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 17:42

ei niinkään nuukuuttaan, mutta noille isommille lapsenlapsille olen sanonut, et ottakaa vaan häläri, niin mummi soittaa teillepäin...jos joku joskus soittaa , enkä ehdi vastata ,niin ootelen jotta soittaa uudelleen, jos kerran on asiata ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 17:31

Ei ole ensimmäistäkään sukulaista. Ei muijalla ei minulla ei tule riitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 17:59

Ei sukulaiset soittele, ainoastaan lehden kauppiaat ja muut kerjäläiset, olisvat edes elonkerjuussa.
Nykyisin olen huono vastaamaan tuntematon nro soittaa puheluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:04

Ei tule, enkä soita itsekään.
Isompi ongelma on, että jotkut eivät lopeta puhelua "ihmisten ajoissa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 18:07

Jos en ehdi vastaamaan, niin en ota vastapuhelua. Odotan uutta soittoa. Jos on tärkeää, niin varmasti soittaa uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:16

Minulla on vähän sukulaisia; isä, äiti ja veli. Jos ovat soittaneet, soitan takaisin. Äveriäisyydestä en tiedä enkä piittaa. Jokainen elää omillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 18:37

Sukulaiset eivät soittele ollenkaan. ihan tyytväinen olen ettei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 21:51

Soittelemme puolin ja toisin jos on asiaa. Kaikille tulee puhelinlaskuja, mutta on se halvempaa, kuin tulla/mennä paikanpäälle tapaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 01:43

Puhelimeni kauan aina tuuttaa, ja pakko soittaa takaisin jos en ennätä vastaamaan, jos jotain tärkeää asiaa pian sattuukin olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 02:52

Kaverillani on tapana soittaa lyhyt puhelu, hälyyttää kahdesti ja sitten ennen vastaamista luuri äkkiä kiinni. Tiedän, että on saita kaveri. Sukulaiseni eivät soittele minulle, muuten kuin asian kanssa.