Tästä se alkaa ruuanlaitto

www.aijaa.com/v.php?i=4849691.jpg
www.aijaa.com/v.php?i=4849700.jpg
Mutta miten tämä aukaistaan ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 03:08

Tupajumisi on varmaan jyrsinyt sinun liemikuutiolaatikon molemmat päät auki? Sinulla on kuule väärä tekniikka käytössäsi. Kuulin jutun että näiden pakettien keksijä olisi tappanut itsensä, koska ihmiset eivät osanneet avata sitä pakettia oikein. Naapurini ei kans osannu vielä vähän aikaa sitten, ennenkuin neuvoin häntä ottamaan laatikon päästä kiinni ja taittamaan aukaisu luukut varovasti ilman väkivaltaa sivulle. Ennen hänkin aina repi niitä auki miten sattuu ja kiroili, että onpa huono paketti. Oli hulluuden partaalla, vakava ongelma. Pitääköhän muuten paikkansa tuo keksijän itsemurha?

Kysyjän kommentti

Pitääköhän muuten paikkansa tuo keksijän itsemurha?

Olen kuullut jutun totena oli 2 palan kahvila sokeri. Keksijä teki hienon keksinnön ja meni kahvioon salaa katselemaan kukaan ei osannut keksintöä hyödyntää joten elämäntyö hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 17:30

Käytät siis ruoanlaitossasi liemikuutioita. Saahan niilä hyvän maun keittoihin ja kastikkeisiin, mutta... Olen muistavinani, että sen lisäaineet, mm. natriumglutamaatti olisi kaikkea muuta kuin terveystuote. On niitä liemikuutioita minunkin kaapissani, mutta varsin maltillisesti niitä siltä otan käyttöön. Pikemminkin maustan ruokani sipulilla, Herbamarella ja vaikkapa itämaisilla mausteilla. En suosittelisi jokaiseen ruokaan laitettavaksi lihaliemitiivisteitä niiden sisältäminen lisäaineiden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 17:45

heh koirakos tuota on jyrsinyt vaikos hiiri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 18:04

Sinä olet käyttänyt omituista aukaisutyyliä. Ei minulla tuollaiseksi mene avattaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:21

Pitäiskö vaihtaa merkkiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 18:38

Mie saan ainakin ihan siististi avattua päästä tuon laatikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 01:22

Tuo aijaa on minulle eijoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2009 - 23:01

Eipä tarvitse enää täällä pohtia noita asioita.