Mitäs tämä tarkoittaa...?

Hei Napsulaiset!
Olen 13-vuotias, ja toinen vasen rintani on pienempi kuin toinen. Eron huomaa mielestäni selvästi. Asia ei haittaa minua, mutta onko se normaalia? Kaipaisin vastauksen. Juu, ja lääkäriin en suostu menemään, Vanhemmille en tahdo puhua... Jos jotain lisätietoa kaipaa, jotta voisi tietää vastauksen, voin antaa!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 18:15

Älä ole huolissasi laisinkaan, vielä tämä asia muuttuu koska olet kehitysiässä vielä, mutta on enemmän kuin tavallista, että tyttöjen/naisten rinnat ovat keskenään hieman erinäköisiä ja kokoisia. Eli ei mitään poikkevaa sinussa:)

p.s. osa näist 'rinnattomista' vois mennä uudelleen anatomian tunnille vaikkapa:D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 16:43

Voit olla huoleti ! Olet vielä kasvuiässä, ja vaikka ohittaisitkin jo kasvuikäsi, niin rintasi saattavat kasvaa vielä senkin jälkeen. Kaikilla on niissä yksilöllisiä eroja, koolla ja eriparisuudella ei ole mitään merkitystä. Nauti elämästäsi täysillä, sinusta on kohta tulossa nainen !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 16:55

Rintasi saattavat kasvaa eri tahtiin ja näin ollen olla erinäköisiä ja -kokoisia, mutta lopullisen muotonsa ja kokonsa ne saavat 4-5- vuoden kuluessa.
Odota rauhassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 16:58

aivan normaalia varsinkin nuorilla että on erikokoiset rinnat, todennäköisesti kasvavat samaan mittaan vanhemmiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 17:06

Ja meidän pojat on taas niin vitsikkäitä . . . =)
Olet kasvamassa aikuiseksi naiseksi. Ei syytä huoleen, kasvavat vain hieman eritahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 17:17

Kyllä se sitten siitä korjautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 17:49

älä murehdi,kyllä ne siitä, eikä haittaa elämää vaikka pientä eripuraa siinä ilmeniskin.. et ole yhtään sen huonompi vaikka rintavarustuksesi oisivat millaiset ...jot ei murheita siitä jutusta kannata kantaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 18:01

Älä välitä, ei ne ole kaikilla aikuisillakaan saman kokoiset. Voit olla ihan huoletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:16

Älä ole huolissasi..se on ihn normaali siinä iässä..Minun tyttären tytöllä oli aikanaan sama ongelma..ja nyt on tosi iso-rintainen...kun on nyt 21v..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2009 - 22:52

Täysin normaalia. Sinulla on myös toinen jalka ja käsikin isompi. Poden samaa.