Minkälaiset on viidenkympin villityksen tai kriisin oireet?

Lisätty: 10.09.2009 - 16:43

kriisistä oisin ollut enempi kiinnostunut kun villi oon ain ollu...;O

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 00:37

Odottelen jos iskisi, on jo myöhässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 15:45

minulla on kyllä käynyt tuo villitys päin vastoin, ei jaksa kirmata villisti.....kriisiä ei ole ainakaan iän suhteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 16:09

En muista itselläni olleen mitään villityksiä tuossa iässä. Syntymäpäivilleni laihdutin melkoisesti, taisi olla yhteensä kolmisenkymmentä kiloa, mutta kaikki on jo tullut takaisin. Muuta villiä en muista tuona ikana tapahtuneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 17:07

Etsi jostakin Junnu Vainion Viisikymppisten viisu, siinä se on hyvin sanottu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:02

Minäkin olen odotellut että koska se viidenkympin villitys minulla alkaa, olen monta vuotta nukkunutkin kengät jalassa jos meinaan äkkiä alkaa villitsemään, ei mitään vaan tapahdu, 40 v kun täytin niin oli vähän kriisiä , alkoi lapsenlapsia tulemaan ja minä ajattelin että en vielä mummo olisi. No odottelen vielä niitä villityksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 19:30

Kova meno halu mielessä ja mikä lie muukin halu vielä. sitä se teettää. Onneksi ei ole mua pahemmin vaivannut.Nyt mulla on tää mummo riisi menossa kovaa vauhtia.Jos vaikka lapsenlapsia lisää sais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2009 - 22:43

Sellainen että tulee kaiken maailman kotkotukset ja metkut mieleen. Kriisin tunnistat siitä kun et enää tiedä mikä maa, mikä valuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 23:29

Kun lähestyä viittäkymppiä, mies muuttuu oikeaksi hurjapääksi. Pitää saada Ferrari, jotta voi ajella ympäri kaupunkia ja vokotella nuoria naisia. Vaimo odottaa kiltisti pitsiä nypläten kotona kärsivällisesti. Sitten Ferrari-mies huomaakin, että uusi rakastajatar pettää häntä minkä ehtii. Tämä alkaa Ferrari-miestä kiukuttaa ja hän kostaa sen verisesti palaamalla häntä koipien välissä, rukoillen polvet verissä, kiltisti takaisin odottavan vaimonsa luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2009 - 12:44

Viidenkympin villitys = vain miehillä eli en tiedä, ei ole kokemusta.
Oireista ja seurauksista voi lukea vailla iltapäivä- tai viikkolehdistä.