löytyykö Frankfurtin lentokentältä helposti Finnairin lähtöselvitys ja portti, iso kenttä ekakertalaiselle ja paluulento huolena

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 13:02

Frankfurtin lentokentällä Finnair käyttää Terminaali 2.
Eli ihan ekaksi hakeudu sinne, jos esim. tulet Lufthansalla Terminaali 1:een. Voit käyttää vaikka ilmaista, automaattista Skyline-junaa, Shuttle-bussia tai kävellä...Opastus on selkeää, katso vaikka noilla nimillä; Skyline jne..

Jos taas tulet junalla tai taksilla yms. niin jää pois kyydistä (vasta) Terminaali 2:ssä.
Sitten menet sisään ja katsot terminaalissa olevalta näytöltä lentosi numeron: AY jotakin. Siinä on ilmoitettu millä lähtöselvitystiskeillä voit "checkata sisään". Kaikki lähtöselvitystiskit on numeroitu, joten aika helposti löydät sen oikean. Lähtöselvitystiskiltä neuvovat tarvittaessa oikealle lähtöportille, tosin se portti on printattu myös selvästi lippuusi.
Hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 12:43

todella selkeästi opastettu, ei syytä huoleen
(kokemukset 30 v ajalta, noin 300 visiittiä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 12:57

Hyvät opasteet löytyy eli ensikertalainenkin selviää siellä kyllä. Lentoasema on iso, se pitää paikkaansa mutta yksi Euroopan suosikeistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 13:37

netistä löytyy eri lentokenttien opastekartat voit katsoa sieltä reitin etukäteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 13:50

Jonkun kerran olen ajanut autobahnia kiitotien ali. Kerran säikähdin ennen tunnelia kun kirkkkaana päivänä löi tumman varjon päälle. Ei syytä huoleen sattui jumbo lasketumaan päälleni.
Ei ole muita kokemuksia Frankfurtista, että näkyy olevan kaaheen laakee aakee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 17:25

tuollapa siitä enemmän tietoa:
www.frankfurt-airport.de/cms...23311.html