Auttakaa nyt ?

En osa en löydä Mistä netistä löytäisin päivittäistavara tuotevalikoiman. Olisi kiva tehdä kauppa lappua kotona. S-market

Kuka teillä päätää mitä lähi päivänä syötte. Meillä minä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 16:18

Impulssiostoksia teen mielialan mukaan. Tosin käyn torstaisin paikallisessa S-Marketissa, sillä silloin sieltä löytyy alennettuja tuotteita. Ostan niitä häpeilemättä ja valmistan samana päivänä.

Minä päätän ruokaostoksista. Muuten meillä syötäisiin aina keitettyjä perunoita ja voita.

Tuleeko sinulle jokin paikallis- tai ilmaisjakelulehti? Luulisi sieltä löytyvän mainoksia tarjoustuotteista.

Kysyjän kommentti

Tuo oli hyvin sanotto Muuten meillä syötäisiin aina keitettyjä perunoita ja voita.
Meillä postilaatikossa lukee ei mainoksia. Tarkoitin missä näkisi kaikki tuotteet mitä s-marketissa on myytävänä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 12:15

meillä siitä päätä minä,
enimmäkseen käytetää S-markettia,
meillä minä menen paikalle ja katson mitä tarjolla,
ennakkovinkit löytyy, (mahdollisesti, en ole aktiivisesti käyttänyt) :

www.s-kanava.fi/valtakunnall...?themeid=8

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 13:01

konsensuksen merkeissä meillä ruokapuolikin.
eikö sinulle tule mainoslehtisiä paikallisesta s-marketista ? sieltähän löytyis tarjousjututkin.

tuolla vinkkejä ympäri Suomen:
www.s-kanava.fi/valtakunnall...p;ch=10010

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 13:14

Yksi päättäjä ja yksi syöjä, minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 13:31

Mie päätän kun ei ole muitakaan päättämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 13:42

Arvaa kuka meillä on ottanut laumanjohtajuuden käyttöönsä?

"Nivelet notkeis,
..................turkki tuuheaks,
katse kikkaaks,
............................tahdissa mars,
...........koirakauppa commiin astu"

tervekoira.com/kauppa/catalo...9e1879cf75

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 14:14

meillä teen ostokset ja suunnittelun kauppasta minä, kun teen myöskin ruatkin..jos isäntä käy kaupas ilman muisti txt , niin se ois reikäleipä ja hk sininen...tai jotain muuta makkaraa...ois aika ykspuolist meiti ruokavalio siin tapaukses....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 15:52

minä ostan ja teen ruoat. teen kauppalappuja mutta unohdan ne yleensä kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 18:36

Olen vielä osannut päättää mitä syön. Tosin viikonlopuiksi tulee mietittyä etukäteen ruokalistaa. Jos menee mökille, pitää miettiä mitä sinne tarvitsee perusjuttujen lisäksi. Toisaalta on mukavaa tehdä viikonloppuna jotain erityistä herkkua tai sitten menoista johtuen jotain mitä lämmitellä seuraavaksi sessioksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2009 - 01:26

Eikö teille tule Yhteishyvää? Siellä on tarjouksia.