Suloinen koiruli?

www.youtube.com/watch?v=VWDc9oyBj5Q

Itse olen niin rakastunut tuohon koiraan. <3 Haluaisin itsekkin Welsh corgi pennun! :D Olen tuota katsellut jo viikkoja. Heh. ^^

Avainsanat: welsh corgi koiruli koira

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 13:35

Onhan se suloisuus, naapureillakin noita koiria kolme kappaletta, kiva kattella kun vipeltävät.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi! <3

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.09.2009 - 09:39

On tosi lutunen. Hellyyttävä. Voi kun kaikki pennut pysyisivätkin aina pentuina eivätkä kasvaisi sellaisiksi isoiksi rohmuiksi kuin oma sussarini esimerkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 10:39

oi miten olikin suloinen ..kivoja rotuja noi corkit ovat...tai ainakin ne mitä mä tunnen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 10:43

ei olenkaan paha,
mutta kasvaahan noikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 11:10

Kaikki on pieninä södejä, mutta kasvavat isoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 12:11

Hyvä pölyrätti Välillä ulos tuulettumaan / puisteluun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 12:36

on kyllä tosi suloinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.09.2009 - 13:03

Onpas söde, mutta aikuisena ei enää niin söpöliini olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 16:23

Kaikki koiranpennut ovat suloisia ! Mutta silti en halunnut koirallemme mahdollisesti siunaantuvia pentuja serkkukoiran kanssa käydyistä pelehtimisistä, vaan laitatutin tänään katumuspiikin eläinlääkärillä. Huomenna vielä uusintapiikki. Koirani on pitkäkarvainen mäyris, sisareni koira on karkeakarvainen, olisi varmaan tullut hauskannäköisiä pentuja, mutta koirallani on sydänvika, periytyvä silmäsairaus, kuivasilmäisyys, eli kyynelkanavan ahtautuma, kolme nisää leikattu ja se on jo yhdeksänvuotias. Ei kiitos pentuja, vaikka ne olisivat varmasti suloisia !