Läppäri ei käynnisty oikein. Virta menee päälle, näyttö jää pimeäksi. Monta kertaa pitää painaa päälle/pois, sitten menee biosiin

Lisätty: 10.09.2009 - 23:36

Joo siis näyttö menee päälle kun räplään konetta päälle/pois jonkun aikaa. Sitten biosiin ja sieltä käynnistän windowsiin. Kone on Fujitsu Siemens mutta en muista kyllä muita tietoja. Kiitoksia vastauksista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 01:16

Tatvittaisiin lisätietoja ongelmastasi. Miten nyt sait koneesi ylös? Toimivatko nyt kaikki ohjelmat ja netti normaalisti? Onko sinulla virustentorjuntaohjelma ja palomuuri käytössäsi? Hidasteleeko koneesi? Vaihtoehtoja on monta.
- käynnistyspainike voi olla viallinen.
- bios on seonnut tai se on rikki
- kiintolevy menossa
- virukset saattavat jumiuttaa koneesi
- milloin olet ajanut windows updatin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2009 - 04:53

olisiko näytönohjaimessa tai emolevyssä vikaa?
kannattaisi aina laittaa tietoja koneesta ja merkistä käyttiksestä ym ym. kysymykseen mukaan.
jos vanha kone, eikä takuu enää voimassa, korjaaminen saattaa tulla kalliimmaksi kuin uuden ostaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 07:36

Lohikäärmeen läppäri on sekaisin.
Kerroit että näyttö pimeänä menee biosiin, miten tiedät jos näyttö on pimeä?

Kannattaa käyttää huollossa, sanovat äkkiä mikä on edullisin vaihtoehto.

Vanha pöytäkoneeni oli joku vikko sitten mielenhäiriössä. Tuuletin lähti pyörimään muttei muuta havaittavaa tapahtunut käynistyksessä.
Irroitin sen johdoistaan ja kaivoin pöydälle että vähän katselen. Imuroin vuosien pölyt sisältä ja irroitin kovalevyn saadakseni sen tyypin ylös.
Sen jälkeen kamat kasaan ja kone paikoilleen, on toiminut moitteettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2009 - 12:39

ei muuta kuin huoltoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.09.2009 - 13:39

suosittelisin samaa että huoltoon vaan.